Osmanlı ve şeriatta kadın hakları gerçekten kadını korumak için miydi?

Zorla kapatılmak kadını korumak mıdır? Eğitim vermemek kadını korumak mıdır? Kadınlar baskı altında yaşarken bunu barış ve huzur vardı diyerek çiçekleştiren erkekler bunu nasıl savunuyor? Bir eşe 4. kadın diye gitmek kadını korumak mıdır? Namusu sadece kadında görmek kadını korumak mıdır? Ben nedense Osmanlı ve şeriat savunucularının kadını baskıladığını ve bunu da “ Bu onları korumak için iyilikleri için.” diyerek dünya hayatından soyutladıklarını sadece ev ve koca hizmetçiliğini savunduklarını görüyorum tesadüf müdür?

Güncellemeler
4 ay
Bir de şey arkadaşlar KADIN FITRATI diye bir şey diyorlar. Kadın fıtratı böyle kadın fıtratı narindir evde kalsın falan hdhdhdhd. Ya kadın fıtratı diye diye kadını yok sayıyorsunuz ya. Bir de değer veriyoruz diyorsunuz. Onu etme onu giyme oraya gidemezsin bana yemek hazırla bana hizmet et. Evet kadını sevmek.
Güncellemeler
4 ay
Evet arkadaşlar bakınız erkekler asla kadının evden çıkmasını özgür iradelerini istemezler
Osmanlı ve şeriatta kadın hakları gerçekten kadını korumak için miydi?
Cevapla