Ev sahibi çık diyor ne yapmalıyım ne haklarım var kendim oturacakmış?

Martta sene doluyor
Güncellemeler
4 ay
Ben ikinci kattayım kendi en üst katta yer değiştirelim diyo
Ev sahibi çık diyor ne yapmalıyım ne haklarım var kendim oturacakmış?
Cevapla