Gününüz nasıl geçiyor her şey yolunda mı?

Ayy bugün hava "Ehh işte Fena değil" denilebilecek türden Tabi dışarıda yağmur yağıyor Orası ayrı bir durum Ben yağmurun yağması bakımından çok seviyorum Bu sebeple kendimi direkt dışarıya attım Zaten epey bir ıslandım Kendimi yağmurun altında durmuş bir haldeyken çok rahat ve huzurlu hissediyorum Çünkü vücudumdan bütün kirli ve kötü olan her türlü duyguların su gibi aktığını düşünüyorum Neyse bendeki bu davranış çocukluktan kalan bir alışkanlık da diyebilirim
Gününüz nasıl geçiyor her şey yolunda mı?
Cevapla