Hiç yanlış anlamadan dolayı bir arkadaşınızla suçladınız mı?

Bugün, öfke kontrolümü kaybedip hiç hak etmeyen bir dostumu, bir başkasına olan sinirim yüzünden kırdım. Kendi halindeki masumiyetine, bana olan onca iyiliğine ve emeğine rağmen bir yanlış anlaşılma yüzünden onu haksız yere suçladım.
​Sonradan öğrendim ki, olan biten her şeyden tamamen habersizmiş. Şimdi haklı olarak beni affetmiyor. çünkü o kırgınlık çok derin. İçimdeki bu pişmanlıkla şunu anladım: Öfkenize yenilip masum insanların kalbine dokunmayın. Unutmayın ki, birini nereden kırdıysanız, gün gelir oradan incinirsiniz. 🥺
Hiç yanlış anlamadan dolayı bir arkadaşınızla suçladınız mı?
Cevapla