Mahallede kizlari döven biriydim hshhhaha niye dövüyordum. onuda blmiyorum. hahahhha
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(45 üstü)4 ayFreni patlamış kamyon gibi çocukluk yaşadım İstanbul'da büyüdüm hep meyve ağaçlarına bahçelere dalardık Bir de mandıra vardı orada sucuk yapıp asarlardı ahırın çatısına arka taraftan çatıya çıkar sucukları ipinden Keser çalardık gidip Ateş yakıp pişirir yerdik at arabaları vardı Çingeneler Kağıt toplarlardı Çingeneler inşaata hurda çalmaya gittiklerinde Biz de gider at arabasındaki kağıtları tutuşturur kaçardık onlara şey sorardık bağırarak Ördek yalağı var mı diye çok kötü küfür ederler kovalarlardı bizi Eskiden binaların kömürlükleri vardı Saklambaç oynarken kızları kapar kömürlüğe saklanırdık onları kurcalar durur saklandığımız yerden çıkmazdık Ebe bizi bulamaz bıkar eve giderdi çok bina yoktu evler hep müstakildi almancılar senede bir sefer gelirdi bizde arkadaşlar toplu halde onların olduğu evlerin arka taraftan bir camını kırar içeri girip çıkardık sürekli Yağmurlu havalarda onların evinin içinde oturur misket oynardık Eskiden derelerin üstü açıktı b**** dere derdik sürekli bir arkadaşımızın düştüğü olurdu b**** Dereye bir seferde ben düştüm 8 yaşındayken arkadaşlarla bir p**** dergi bulduk bazı sayfaları yapışıktı Tabii o an niye yapışık olduğunu anlayamadık Bir binanın arka bahçesine gittik sayfaları çevirince Şok'a girdik kimse konuşamıyordu sonra herkes birer sayfa paylaştık o sayfaları en az 2-3 yıl sakladık Kimimiz bir yere gömüyor Kimimiz evinde bahçesinde saklıyordu bizim için o an çok değerli sayfalardı onlar 10 yaşında paralarımızı birleştirip kutu bira ve sigara alıyorduk paramız yettiğince sonra bir araziye gidip bir kutu bire üç kişi içiyorduk Ne kadar sigaramız varsa oturduğumuz yerde peşi peşine içip kalkıyorduk sonra bir gün bir arkadaşımızın evine polis bastı ne olduğunu anlamaya çalıştık Dedesini götürdüler Meğer dedesi tavuğa tecavüz ediyormuş komşuları ihbar etmiş daha neler neler Siyah Beyaz film gibiydi Çocukluğumuz
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)4 ayÇocukken mahallede hep beraber oyun oynardık, aspirin, vampir köylü, yakan top, saklambaç akşama doğru dağılırdık evlere ortak izlediğimiz diziler olurdu sokakta bi köşe vardı tek yaşıtım olan kızla orada sohbet ederdik beraber oruç tutardık bazen sokağın arkasındaki parklara giderdim annemden gizlice ve orada tanıştığım bi abiyle ha abi kardeşiz çok sevilmeyen ama mutlu bi çocuktum ben küçükken ama o sokak ortamında sadece 2 yıl bulundum çünkü bizden biraz büyük olanlar liseye geçti hemde ortaokula geçince dağıldı her şey özledim şimdi o zamanları
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
u 4 ayÇocukluğumu mutlu ve çocukluğumu kötü diye ayırabilirim sanırım. Asi, hırçın, dik kafalı, özgüvensiz, sessiz ve sevgi açlığı yaşayan birisiydim. Sanata düşkün sürekli hikâye üreten birisiydim. Okulda müzik grubumuz olup, hem kendi okulumuzda hem de başka bir okulda sahne almışlığımız var. Okulu kıracak kadar da ayrı bir cesarete sahiptim.
12 Yorumla- 4 ay
Alter egom olduğu doğrudur 🤪.
Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. Bana kimse kafa tutamazdı. Haddini aşanı direkt alıp ayağımın altına koyuyordum. Herkes çekinirdi bu yüzden benden. Yine de severlerdi beni. Ben de onları severdim. Her oyunu beraber oynardık.. Oyunlarda kararları ben verirdim, hakemliği ben yapardım.
14 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Kendinle dalga geçme tarzın çok hoşuma gitti 😂 Ama içten içe merakın da var bence “Niye böyleydim?” diye.
Çocukken saldırganlık çoğu zaman bastırılmış öfkenin ya da kendini koruma isteğinin kontrolsüz hali oluyor 💥 Belki evde ya da okulda güçsüz hissettiğin yerler vardı ve mahallede “güçlü kız” rolünü seçtin.
Bugün bunları fark ediyor olman bile büyük gelişim 🌱 O zamanki halini yargılamak yerine anlamaya çalışman en iyisi. Kendine biraz şefkat göster, o küçük halin de sevgiye ihtiyaç duyuyordu 💛✨12 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
48Cevap
- Aile & Toplum konusunda 905 cevap paylaştı.
4 ayBen ip atlar, top oynar, yskslamaca falzn öyle nşr kızfım sıradan.
23 Yorumla- 4 ay
Yani her çocuk gibi ama şimdikiler gbi değil. Sabah çıkardık sookağa akşam ezanıyla girerdik.
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Boncuklu silah için para biriktirip çatışıyorduk
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 4 aysessiz sakindim. az ve öz arkadaşlarım vardı
10 Yorumla
4 ayBen ve iki ablam dayımın iki oğlunu döverdik.😂 tiplerine bile uyuz olurdum. Mahallede iki sokak ötede tüpçünün oğulları vardı onlarla yakar top oynardık kuzenleri de oyuna sokmazdık. Ne zorbaladık onları belkide o yüzden şimdilerde işlerim yolunda gitmiyor. Ahlarını aldım sanırım😂
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
4 ayKüçükken hep bi erkek kardeşim olsun isterdim, bende özenirdim olanlara ondan dolayı hep erkeklerle oynardım. Hatta çocukları çekiştire çekiştire bahçemize sokup anne bende bunlardan istiyorum benimde erkek kardeşim olsun diyordum shhshshs (oldu) 😂
13 Yorumla- 4 ay
Hihihiihhii
- Aile & Toplum konusunda 855 cevap paylaştı.
4 aySakin bir yapım var dı hep, oyunlar da eşit davranırdım aynı zamanda elimde ki yiyeceğimi paylaşırdım çünkü ailemden paylaşmayı öğrendim ve yine de öyle davam edip gidiyor çocuk ruhum 😇
24 Yorumla- 4 ay
Teşekkürler 🙏
- 4 ay
Hislerine tercüman olabilmişsem ne mutlu
Hiç efendi bir çocukluğum olmamış, 4 yaşımdayken mahalledeki arkadaşlarımla çete falan kurmuşum 😅 bunları ben hatırlamıyorum tabii ki, böyle anlatıyorlar.
11 Yorumla
4 ayErkekleri döverdim genelde zavallılar güzel bişey deseler bile acımazdim dızlerım yara bere içindeydi erkek gıbıydım her olayda en öne benı atarlardı okulda mahallede korkusuz görünce.
15 Yorumla- 4 ay
Güzel günlerdi eskiler deli cesareti ahah
- 4 ay
Kesınlıkle ya bi kere sosyal medya yok dostluklar gercekti çok özlemişim sorunu görunce
4 ayBen de beni sevmeyenleri dövüp kovuyordum.
13 Yorumla- 4 ay
Çok teşekkür ederim :D
- Aile & Toplum konusunda 718 cevap paylaştı.
4 ayErkek çocuğu gibi büyütüldüm bende erkekleri döverdim 😄 Lisede öğrendim kız gibi olmayı 🤦🏻♀️😄
11 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
4 ayÇok usluydum. Annemin komşuları beni çok severdi. Mahalledeki ablalar filan gezmeye götürürlerdi beni. Çok çaya gittim onlarla😄
11 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
4 ayAşırı yaramazdım, bahçe duvarını yıktım, okulda erkekler tuvaletine kurbağa saldım, bazı yangınlar çıkardım ve daha neler neler.
13 Yorumla- 4 ay
O sonradan oldu, kendimi geliştirip eğittikçe duruldum.
Cevapları okumak çok hoşuma gitti benim annem asla izin vermezdi diğer çocuklarla beraber çıkmama
16 YorumlaHani şu ailerin o çocukla görüşmeni istemiyorum dedigi kişilerden serserileri sevmiyorlar...🤣
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
4 ayBende sevdiğim çocuk hariç tüm erkek çocuklarını döven bir tiptim :))) anneme şikayete gelirlerdi hep :))
14 Yorumla- 4 ay
Sorma çete lideri gibiydim djdjk
- 4 ay
Eyvallah dndjd
- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
4 ayçok kavgacı biriydim yaa erkek fatma misali ;))
25 Yorumla- 4 ay
@Neşelivefütursuz deli dolumu
- 4 ay
@Kanka-35 aynen öyle
- 4 ay
@Kanka-35 😉
Genelde çoğu kişiyle anlaşırdım huysuz olanlara bulaşmazdım. Kimseye zararı olmadan oynayan biriydim
16 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
4 ay
Ünvanim uzayli
manyagin tekiydim. Bir cocukla kavga ederken o kadar abartmisim ki üstüm basim kan olmustu.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
4 ayEllerine sağlık 😅 ben sert biriydim herzaman da öyleyim hala
13 Yorumla- 4 ay
Ben mesafeliydim pek kimseyi sevmem kendim oynardım ama senin dövemnn hoşuma gitti hak etmişlerdir
Sakin bir cocuktum ya maç yapardık akşama kadar sevilirdim mahallede
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
4 ayÇok fazla usluydum gereksiz bi şekilde çocuk dediğin kudurur ben edepli bir çocuktum 😂
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 aySessiz, sakin, utangaç, hareketli, narin, sakar, herkesi şikayet eden gıcık bi tiptim. Zayıf ve cok hastalıklarla uğraştığım içinde ailem koruyup kolluyordu hep, fazla arkadaşlarım yoktu
11 Yorumlaçocuklsrın kafasını ısırıyodum vahşi diyolardı güzel günlerdi btw
13 Yorumla
4 ayBen kızlara kıyamazdım da, erkek kardeşlerime bulaşan mahalledeki erkekleri dövüyordum 😂😂
14 Yorumla- 4 ay
Abla olmak kolay değil yaa. Gözbebeklerime ben kıyamazken, başkalarının dövmesi kabul edilemez! Birde ben evlendikten sonra, internet cafede takılan biri, küçük kardeşimin bisikletine el koydu. Hiç eşime falan da söylemek aklıma gelmedi, cop ve kelebeğimi alıp, kardeşimi de alıp cafe’ye kavga etmeye gittim 😂 kavgaya gerek kalmadan bisikleti geri aldım. Çocuk beni ve eşimi tanıyormuş meğer. Özür dileyip olayı kapatmış
- 4 ay
Ahahahah düşünsene, yemi evliyim ve eşim beni nezaretten çıkarmaya gelirmiş 😬🤣
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hiç yerimde durmazdım bütün mahalle benden şikayetçiydi 😅
12 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 327 cevap paylaştı.
4 ayÇoğu nesildaşım gibi Pokemon, digimon, Şirinler, Harry Potter hayranıydım.
127 Yorumla- 4 ay
Evet sokaklarda tasolarını oynardık. Bisiklet sürer, saklambaç filan oynardık. 90 lar bilir.
- 4 ay
Zaten bizim nesil sokakta oynayan son nesildi.
- 4 ay
Sizinki nasıldı?
- 4 ay
Kaç doğumlusun?
- 4 ay
İstanbul, 91 doğumluyum.
- 4 ay
Sen hangi şehir?
- 4 ay
Senin zamanda nasıldı peki?
- 4 ay
Hayır Elazığ yazmıyor?
- 4 ay
Senin zamanda Mersin nasıldı peki?
- 4 ay
Ne oynardın?
- 4 ay
Başka?
- 4 ay
Hayır hatırlamıyorum.
Ablalık iç güdüsünden onu üzenleri dövüyordum hepsi de benden büyük insanlardı
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u 4 aySabah çıkar akşama kadar sokakta oynayan bir tiptim jdjdd baya sosyal bir çocuktum jdjd
110 Yorumla- 4 ay
@VonRomeo yok değildi yaz gunleri gece 11 e kadar oynardık mahalleli kapilara masa kurardı herkes sokaklarda olurdu
- 4 ay
@VonRomeo baska inci de var bilmiyorum kimden bahsediyorsun
- 4 ay
@VonRomeo he o tamamen baska biridir
4 aySakin sessiz idareli ideal abla tpiydimm. Çocuk olamadım ben
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 aySünepe bişeydim ben ama konu kardeşim olunca kavga ederdim , konu kendim olunca bişey olmaz derdim halada öyle offff
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayBen altıma işiyodum hep sıcıyodum annem diyo sen deliydin yerinde durmuyodun hep koşuyodun
11 Yorumla
4 ayMahalle kültürüyle büyümedim o yüzden mahalle arkadaşlarım yoktu okulda sessiz ve sakin bir çocuktum
10 Yorumla
4 ayhiperaktif, zeminin kendini kabul etmeriğini düşünap hep tehlikeli yerlerde, yükseklerde gezip duran bi değişiktim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayBen erkekleri dövüyordum. Ama sen yaşça büyüğümsin ve kadınsın.
15 Yorumla
Cevap sahibi4 ayyok ya , kadına şiddete karşyım. daha doğrusu şiddete karşıyım. şaka yapıyorum.
Cevap sahibi4 ay😊😊👏
Gizli Üye(18-24)4 ayKızlar beni döverdi sorduğum da bilmiyorum rahatlıyorum diyorlardı
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayBen tek onların hepsiydi genelde. Vurup kaçamazsam dayak yerdim.
11 Yorumlabi iki yakin kız arkadaşım vardı onlarla mahallede oynuyorduk sadece
10 Yorumla
4 aymeraklıydım iste çok soru sorardım çok konuskandim ama çokta asosyaldim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 417 cevap paylaştı.
4 ayMahallede az ⚽️ un peşinde koşturmadık be teyze o geldi aklıma
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Zıpırdım ama uslu olmayı da bilirdim.
Uyumlu, arkadaş canlısı bir çocuktum..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı. Ben çocukken daha sessiz ama gözlemci bir tiptim, kenarda durup insanları izlemeyi severdim. Mahallede çok ön planda olmazdım ama biri derdini anlatsa saatlerce dinleyen çocuk bendim.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Utangaç çekingen içime kapanık sessiz sakin kendi halimde bir çocuktum yetişkin oldum hâlâ aynıyım
10 YorumlaBen ne dersem o oyunu oynuyorduk mahallede en üst katta oturduğum için çocuklara su getirtiyordum sürekli onu hiç unutmam 😂
00 Yorumla
4 ayFotodan baktımda kabadayı gibisin zaten 🤣🤣🤣🤣🤣
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayBen iyi laf dalaşına girerdim erkek kız fark etmez.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
4 aySeksek lastik saklambaç vsvs tüm sokak oyunlarını oynardık
00 Yorumla Eve akşamları gelirdik hep arkadaşlarla gezer kum sahada mac veya aylık oynardık
00 Yorumla
4 aySakin ev okul iş yaşantısı vardı. Ailem durumu iyi değildi. Bayramlık alamazdı ailem. hayat
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
4 aySessiz sakin kibar hanımefendiii😅
11 Yorumla
4 ayBeni mahallede kizlar dövüyordu
15 Yorumla- 4 ay
Arkadastik ben başka ortaokula gittim o yüzden zorbalik yaptilar sonra taşındım bi daha mahalleye cikmadim
- 4 ay
Sağolun, şimdi hatırlayınca komik geliyor
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
4 ayMahalle de severlerdi akıllı uslu kız derlerdi..
11 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Emoydum asasasaajjajaja
115 YorumlaNahif kırılgan biriydim
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
4 ayne çekmişlerdir senin elinden var ya😅
11 Yorumla
4 aySakin kendi halimde uysal biriydim
11 Yorumla
4 ayHerkesle geçinen sakin neşeli bir kızdım
11 Yorumla
4 ayBen erkekleri döven o kızdım
11 Yorumla
u 4 ayGayet ılımlı ve uyumlu
17 Yorumla- 4 ay
İroni mi djdk
- 4 ay
Evet djdj
- 4 ay
Aynaya mı bakıyorsun?
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kızların saçını çekerdim 😂
15 Yorumlaher gün kavga ederdik
12 Yorumla- Devamını Gör (47)
Devamını Gör(92)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
