Kayınvalidemle yanlışlıkla yakınlaştık, bu durumu nasıl düzeltirim?

Arkadaşlar karımı çok seviyorum 4 yıldır evliyiz. Muhafazakar bir insan olmasına rağmen , birbirimizle çok uyum yakaladık ve aşk yaşıyoruz. Ben ondan çok farklıyım kafa yapım baya farklı o da bunun farkında , onun karakteri de çok farklı ama zıt olmamiz sanki bizi daha yakın yapıyor , o namaz kılıyor ama bende namaz niyaz vs yok. Ama onun herşeyine çok saygı duyuyorum ve çok mutluyum. Inançlı olmasam bile oruç bile tutmayi deniyorum. Her neyse, geçen ay Manisa Turgutlu tarafında bir bungalov tuttuk. Ben Bozdağ gidelim dedim , kayınpeder dinlemedi pahalı olur, İzmir'den Manisa'ya kacariz hem ucuz yerler var vs dedi bende kabul ettim. Hepimiz aynı kabinde kaldık, havuza girdik , yemek yedik vs ufak bir tatil gibi ucuz yollu oldu. Ikinci gün gece yarısı herkes uyuyordu, sigarayı bırakmış olsam bile huy gibi kalmış gece dışarı çıkarim hava almak gibi , bahçe balkon farketmez. Kayinvalidemi gördüm , içki içiyor. Şok oldum inanamadim, dediğim gibi karimin ailesi çok dindar yani böyle bir şey görünce şok geçirdim, çünkü karımın ailesi çok muhafazakâr, bide üstüne sigara yaktı öyle bakiniyor. Kimse yok diye rahat rahat takiliyordu bende yanına gittim. Başta şaşırdı falan ama uzatmadan söyleyeceğim bende ictim onunla , sonra birşeyler yaşandı, bir iki saat yaptık sanırım. Kendimden nefret ediyorum şu an , ama kayınvalidem sanki bir şey olmamış gibi davranıyor ve çok mutlu. Ben karıma çok bağlıyım, bu yaşta erkeğim ama iki gecedir ağlıyorum keşke yasanmasaydi. Içkinin etkisiyle oldu. Kafam aşırı iyiydi. Eşim bunu duysa kalp krizi geçirir annesi sonucta.. ama bende çok kötüyüm. Ne yapacağım , eşime söylemek istiyorum. Ama benim yaptigimda doğru değil.. Allah benim belamı versin.

Kayınvalidemle yanlışlıkla yakınlaştık, bu durumu nasıl düzeltirim?
Cevapla