Ya yeter lütfen dışardan bakan kişi olarak düşüncelerinizi yazın?

Ya 1 sene oldu erkek yakın arkadaşız ama bu çocuk bana arkadaş mı yoksa önemsediği kişi hoşlanma mı kardeş gibi mi davranıyor anlamış değilim sürekli o benim yanımdayken hesabı ödüyor ne istersen alıyım ben alıyım diyor sürekli akşamları daha yeni kapattık telefonu görüntülü konuşuyoruz ablasını dahil ediyor okulda hep beraberiz birbirimize herşeyi söylüyoruz (umuyorum ki öyleyse tabi) ya ben anlamış değilim bir arkadaş ortamında beni önemsiyor hep hal böyle olunca bende hoşlanmaya başladım ben anlamıyorum ya kafam karıştıyor bi çok güveniyorum bi güvenim paramparça oluyor modum düşüyor
Güncellemeler
4 ay
Ya güvendiğim kişi de yok ki bunları onla konuşuyum Allah Allah çıldırcam
Ya yeter lütfen dışardan bakan kişi olarak düşüncelerinizi yazın?
Cevapla