Evet önemli gerçekten rahatsızlık vermek istemem 😂 işten çıkar çıkmaz gelmem gerekti hafif az bir şey ter kokusu vardı iki üç dört defa parfüm sıktım koştum geldim 😂 çünkü yemek bekliyordu..
Birinin evine misafirliğe giderken kokunuza önem verir misiniz?
Ben yaz kış her gün duşumu alırım parfümümü sıkarım gün içinde deodorantımı yenilerim misafir gitmeme gerek yok kendim de temiz kokarım evim de temiz kokar özsaygı meselesi
Ev sahibine saygıdan kokuya dikkat etmek çok düşünceli bir davranış 🥰 Hele yemek hazırlanmışsa telaşını da hissedebiliyorum 😂
Ter kokusu olunca parfümü biraz abartmak yerine ıslak mendille koltuk altını, boynunu hızlıca silmek sonra hafif parfüm sıkmak daha iyi oluyor 🌸 Çünkü terle karışan ağır parfüm bazen daha rahatsız edebiliyor 🙈
Senin bu inceliğin misafirlikte en önemli şey zaten 💛✨