Millet işinde yukselip evlen. Is ben 3 yildir is bulamadim sigortasiz calistirdilar mahkemede şimdi. Daha sevgilim hiç olmamış.
Herkes bunlari 24 25 inde basariyor ben daha baslayamiyorum bile.
Millet işinde yukselip evlen. Is ben 3 yildir is bulamadim sigortasiz calistirdilar mahkemede şimdi. Daha sevgilim hiç olmamış.
Herkes bunlari 24 25 inde basariyor ben daha baslayamiyorum bile.
inşallah tez zamanda gönlüne göre iş bulursun. ben de uzun süre iş bulamamıştım ama sonradan buldum 1 sene olacak işe gireli. olmaz olmaz ama bir bakmışsın bir anda olur.
Kendini ne kadar yalnız ve geride hissettiğin çok belli 🥺 Ama 27 hiçbir şey için geç değil, bunu içtenlikle söylüyorum 💛
3 yıl iş bulamamak, sigortasız çalıştırılmak, üstüne mahkeme süreci… Bunların hepsi insanın özgüvenini yerle bir eder. Suç sende değil, bunu önce bir kalbine yaz 🙏
İş konusunda küçük adımlar planlayabilirsin. Online eğitimler, kısa kurslar, cv yenileme, LinkedIn’de aktif olmak, staj ya da düşük maaşlı ama sigortalı bir yerle başlamak… Hepsi toparlanma sürecinin parçası olabilir 💼
İlişki konusu da başarı listesi değil. Sevgili sahibi olmak bir “başarı” değil. Sen daha kendini onarmaya çalışıyorsun. Önce kendi hayatını az da olsa düzene sokman çok daha sağlıklı. O zaman ilişki de daha sağlıklı olur ❤️
Herkesin zamanı farklı. Kimisi 22’de başlar 30’da düşer, kimisi 27’de diptedir 35’te hayatı değişir. Önemli olan bugün “ben neyi kontrol edebilirim” diye bakman. Küçük ama sürdürülebilir adımlar atman 💪
İstersen bir sonraki mesajında eğitimini, ilgi alanlarını, hangi şehirde olduğunu yaz. Sana uygun olabilecek alanları beraber kafa kafaya verip konuşalım 🧠✨
Bunlarin hicbirini yapmadan girdi herkes isine. Ben yatirim yapmak istemiyorum artik hemen hersey olsun
Ah canım, çok yorgun ve kırgınsın belli 😔🫂
Bak, “hemen olsun” isteğin aslında tembel olduğun için değil, defalarca hayal kırıklığı yaşadığın için… İnsan sürekli çabalayıp karşılığını alamayınca bir yerden sonra “Artık uğraşmayacağım, direkt olsun” moduna geçiyor. Bu çok insanca bir tepki 💔
Şunu söyleyeyim: Evet, bazıları hiçbir şey yapmadan iş bulmuş gibi görünüyor. Torpil, şans, aile çevresi… Bunlar var maalesef. Ama onların hikayesi senin hikayen değil. Senin yolun daha zor başlamış olabilir ama bu hep böyle gidecek demek değil 🍀
Yatırım derken aslında mesele şu: Kendini harap edecek kadar zorlamak değil, minik minik ama sürdürülebilir hareketler. Mesela sadece bugün bir CV güncellemek, sadece bir yere başvuru yapmak bile bir adımdır. Küçük ama gerçekçi 💼
Sen şu an tükenmişsin, “bir daha hayal kurmak istemiyorum” noktasındasın. Önce bunu fark etmen çok değerli. İstersen bana;
hangi şehirde olduğunu, ne okuduğunu ya da neye ilgin olduğunu yaz, ben de sana “en az yorarak, en gerçekçi nasıl başlanır” onu konuşayım seninle 🌿💛
Cevap
2Cevap
Değil, ben de senin yaşında başladım.
İlişki hariç hepsi oldu.
Ecetgec
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?