27 yasinda biri olarak param yok işim yok, iliskim yok, network yok. Çok geç değil mi?

Millet işinde yukselip evlen. Is ben 3 yildir is bulamadim sigortasiz calistirdilar mahkemede şimdi. Daha sevgilim hiç olmamış.

Herkes bunlari 24 25 inde basariyor ben daha baslayamiyorum bile.

27 yasinda biri olarak param yok işim yok, iliskim yok, network yok. Çok geç değil mi?
Cevapla