Tesettürden açıldıktan sonra daha muhafazakar hissetmek ve vicdan azabı normal mi?

Kızlar ben tesettürlüydüm yeni açıldım bu süreçte de ilaç tedavisine vs başladım Önceden sürekli makyaj yapmamın sebebi cildimin problemli olmasıydı Şimdi cildimi düzelttim makyaj yapmak istemediğim de yapmıyorum ve kötü hissetmiyorum önceden kapalıydım ve fondöten sürüyordum cilt lekeleri kapansın diye bu sefer çok soluk oluyordum bir anlık bir rimel bir ruj falan derken tamamen makyaj yapıp çıkıyordum Şimdi makyaj yapmıyorum aslında kapalı halimden daha muhafazakar diyebilirim makyaj konusunda ve bu beni kötü hissettirmeye başladı acaba bu hareketimin altında kapalıyken fizik vs görüntü saç bunlar görünmüyor ya bu sebepten ötürü bu görünmemmezliği makyajla falan mı örtmeye çalışıyordum ellerim mesela tırnaklarımı oje sürerdim şimdi sadece uzatıp manikür falan yapıyorum o kadar garip bir şekilde eskiden de namaz kılmaya çalışıyordum ama dışarıdayken falan asla kılmıyordum çünkü abdest almak Şalı çıkartmak kıyafetleri çıkartmak vs inanılmaz zor geliyordu ama şimdi her yerde eşarp etek falan var giyiyorum ve abdestimi de saçımı falan açık olduğu için direk yapıyorum makyajımı falan yaptıysam eğer tazeliyorum daha rahat oluyor kapalı halimden daha rahatım ve namazlarımı hiç aksamıyorum resmen açılınca dedim acaba çok çok uzaklaşırsam ne yapacağım diye çok korkmuştum ama resmen daha çok yakınlaştı diyebilirim bir de bir vicdan azabı vs de var

Tesettürden açıldıktan sonra daha muhafazakar hissetmek ve vicdan azabı normal mi?
Cevapla