boş zaman zenginlerin zamanıdır
fakirler boş kaldığında zengin olmak için çalışmalı dedi
fakirler boş kaldığında zengin olmak için çalışmalı dedi
Cevap
10Cevap
Çok doğru demiş avanak avanak gezmek bir işe yaramaz
Değişik bir bakış açısıymış. Zenginler boş vakti olanlar değil yalnız. Boş vakitlerini değerlendirenler oluyorar.
bana dedi zamanı boş şeylere harcama Zengin değilsin zenginlerin boşa harcayacak zamanı olur dedi
Kendi işini kursa birini çalıştırsa vay haline baban davar çünkü
bana fakir dedii
başkasına demedi zengin olmadan tv izleme dedi
Yakında babanız fakirler nefes almamalı nefes alacağı zamanlarda mutlaka çalışıp zengin olmak için uğraşmalıdır kusura bakmayın da çok saçma bir düşünce
başkasına demedi zengin olmadan tv izleme dedi
Tamam da zengin olmayan insanların da hayatlarını yaşamaya zevkleri tatmaya hakları yok mu Ben de onu diyorum
evet ona göre disiplin olmadan başarı olmaz
Çok uçlarda yaşıyor baban gerçekten. Yani ona göre zengin olamazsan ömür boyunca televizyon izleyemeyeceksin.
hayır kendi hayatımı yaşamış olucam başkasının hayatını seyretmemiş olucam
Yani televizyon izlediğiniz Zaman yalnızca başkasının hayatını seyretmiyorsunuz ki haberler var film izliyorsunuz belgeseller var hani dediğim gibi çok uçlarda yaşıyor baban
işte ben o yaşlarda değilim benim ailem öyle değil bunun yerine satranç oynamamı vs kitap okumamı isterler
yaşlı insanlar tv izler siyaset dinler sonra üzülür piskoljik olarak yıpranmış olur
sende doğrusun
Yine diyorum tamam belki sürekli televizyon karşısında olmak olmaz ama insan buna da ihtiyaç duyar. Tabii ki çok mantıklı insanın kendini geliştirebileceği şeyler yapması Ama bu şekilde kısıtlama ile değil
bilmiyorum ya ben sınava
hazırlanıyorum oyuzden ailem öyle demiş olabilir
Olabilir belki de seni motive etmek için söylemiş olabilirler önemli olan burada senin ne düşündüğün ve senin davranışların bence.
evet teşekkürler cevap verdiğin için
Rica ederim Umarım sınavı kazanırsın ve her şey senin için iyi olur
teşekkürler
baban haklı ama alacağı yok
Çok mantıklı bir söz
kendisi fakir galiba
Fakir olan benim
Haklı.
Doru demiş
Hayır be nealaka
Baban biraz abartmış
haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Babandan duyduğun cümle gerçekten kırıcı ve yükleyici olmuş 😔
Para durumu ne olursa olsun herkesin dinlenmeye nefes almaya ve kafasını dağıtmaya hakkı var 📺🧠 Boş zaman sadece “zengin lüksü” değil. Sürekli çalış çalış çalış demek insanı hem ruhen hem bedenen tüketir.
Evet hedeflerin olur çalışırsın çabalarsın ama dinlenmeden de yol alınmıyor. Dengesi önemli. Hem sen iyi hissedersen daha verimli çalışırsın 💪✨