Babama bir elektrik faturasında ödeyemiyorsan Bu evin adamıyım deme kendine sana yazıklar olsun dedim haksız mıyım?

Aydın'da yaşıyorum bu taraflarda yaşayan varsa bilirler sıcaklar dayanılmazdır hem salonda Hem benim odamda klima var babam ne zaman klima açsak hafiften söyleniyor işte hava sıcak Bu havada klima açılır mı falan filan annem zaten açmıyor utanıyor herhalde Ben kendi odamdakini açtım hem de en tasarruflularından fazla yakmıyor işte söylendi ne güzel esiyormuş bu havada klima mı açılırmış Zaten sinirliyim bir tepem attı ne annemin ne benim bir kuaförüm var takı tokam var ne bir tatile götürürsün bir elektrik faturası da ödeyemiyorsan sana yazıklar olsun hiç bu evin adamıyım deme kendine dedim annem nasıl Hem çalışıp hem senin önüne yemek koyup ütünü temizliğini yapıyorsa insan olan insan görevini bilir dedim 4 gündür benimle konuşmuyor haksız mıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Babam müdür yardımcısı annem de öğretmen tamam devlet memuru da yani bir faturayı da ödesin mübarek inşaat işçisi değil bu adam
Güncellemeler
+1 yıl
Eve bir şey lazım olmuş annem kızı söyle gelirken alsın demiş de ben ona bir şey söylemem Senin kızını lafı insanın ciğerini deliyor demiş Allah'ım ya Rabb'im ya Bir de trip yapıyor 😀😓😀😓😀😓
Babama bir elektrik faturasında ödeyemiyorsan Bu evin adamıyım deme kendine sana yazıklar olsun dedim haksız mıyım?
Cevapla