“Bir düğüm atıldı ve tüm düğümler çözüldü.” Hayat bazen karmaşık bir ip yumağı gibi… Her gün biraz daha dolanan, her gün biraz daha ağırlaşan. Çözemediğin sorular, içinde biriken suskunluklar, adını koyamadığın ama yüreğini yoran duygular… Sonra bir an gelir… Belki bir söz, belki bir karar, belki de bir vedadır o. Küçücük bir düğüm atılır hayata; ve yıllardır çözülmeyen tüm düğümler bir bir gevşer. Çünkü bazen çözmek için uğraşmak yetmez, bırakmayı öğrenmek gerekir. Bazen anlamak için konuşmak değil, susarak kabullenmek gerekir. O düğüm aslında bir son değil, bir başlangıçtır. Kendine attığın bir düğüm, sınırlarına çizdiğin bir çizgi, yüreğine aldığın bir nefes… Ve işte o an anlarsın; seni yoran her şey çözülmeye mahkûm, sen ise yeniden başlamaya layıksın. Bir düğüm atıldı… Ve ilk kez içimdeki karmaşa değil, ben çözüldüm. Elhamdülillah 🤲🏻 🤲🏻 🤲🏻
Mutlu pazarlar 🥰
Güncellemeler
5 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍🌺
En son hangi sihirli düğümle geleceğe yön verdiniz?
Bazen tek bir kelime, bazen sessizce verilen bir karar oluyor o sihirli düğüm. Kimseye anlatılmayan, alkış beklemeyen ama insanın içini hizaya sokan anlar var. Gelecek çoğu zaman büyük hamlelerle değil, küçük ama net bir duruşla yön değiştiriyor. O düğüm atıldığında insan hafifliyor, yol kendi kendine açılıyor.
Ben bir yaklaşık 7 yıl önce bir Şubat ayı sabah saat 05:40 gibiydi.. tüm dugumlerimi çözdüm.. tüm yüklerimi indirdim.. yolumu belirledim.. ve usul usul yürümeye başladım. kimseye fazlalık olmayacagima kimseyide kendime fazlalik etmeyecegime söz verdiğim bir yol oldu.. gidenin arkasından iyiliği istedim gelip oturani basimin üstüne yerlestirdim. o yüzden o günü ve sabaha karsiyi hep çok sevdim :))
Kafama dank ettiği zaman hastane dönüşüydü o ağrıdan sancıdan eve kendim dönüyorken veya gece saat 2.30'a kadar mutfakta uğraşıp sabah işe gittiğim gündü bir yerde bir şeyin yanlış olduğunu o zaman anladım: ))
Bu yazdıkların kalbe dokunan türden… 💫 Son “sihirli düğüm”üm, herkesi memnun etmeye çalışma çabasını bırakmak oldu. Artık kendimi yoran ilişkilerde ısrar etmiyorum, sessizce geri çekilmeyi seçiyorum 🌿
Bazı insanların hayatımızdaki rolü bitiyor ve bunu fark ettiğin an hem acı hem özgürleştirici oluyor. O düğümü attıktan sonra içimde hafifleme hissettim, nefesim genişledi. Zaman gerçekten öğretiyor… ⏳❤️ Mutlu pazarlar 💐✨
Durumdan duruma kişiden kişiye göre değişiyor sabırlı bir insanımdır beklerim gözlemlerim ama bittiği anda bitmiştir benim için... ilmek ilmek örüyorum ama baktım ki olmuyor bir anda söküveriyorum bütün ilmekleri...