"Her şerde bir hayır vardır" sözünü yaşadınız mı, ben yaşadım anlatayım😅🥳?

Yaklaşık iki hafta önce hamama gittik, dolap dolu olduğu için kirli kıyaferletimi dantelli bir bohçaya koyum dolap önündeki oturma yerine bıraktım. Neyse çıktık giyindik ettik bir şey eksik hissediyorum ama ne..😅🥳 biri benim bu bohçamı çalmış ya🤦🏻‍♀️🤷‍♀️ el işi bohçama da üzüldüm ama Levis pantolonum vardı en sevdiğim o da gitti çık üzüldüm. Her zaman üstüne tam oturan jean bulmak zor kızlar bilir 😅Neyse kayınannem görümcem biz avm gittik bana bir pantolon aldılar aynısından hediye bende yemek ısmarladım. Eve geldim kocama anlattım , oda hemen sipariş verelim dedi bende olur dedim verdik.. bu günde annem babam bana para yollamışlar istediğini al diye bu da üç oldu🥳😅 bir gitti üç geldi valla bende anlamadım.. tabi bundan daha iyisi nasıl olur?

Her şerde bir hayır vardır sözünü yaşadınız mı, ben yaşadım anlatayım😅🥳?
"Her şerde bir hayır vardır" sözünü yaşadınız mı, ben yaşadım anlatayım😅🥳?
Cevapla