Niye kimse 30+ yalnızlıgından bahsetmiyor?

31 yasindayim, calisiyorum 5 gun. İstanbul'da ailemle calisiyorum. Omrum boyunca arkadas konusunda cok secici oldum, her ortama girmedim, her insanla muhabbet etmedim, bu kilit sonra sonra acildi bende. Insan , sosyal bir canli gercekten. Erkek kardesimin (27) birsuru arkadasi var , evde bile durmaz cogu zaman. Ama ben hafta sonu bir sey yapacak olsam her seyi tek yapiyorum, arayip gel bir kahve icelim diyecek insanim yok diyebilirim. Bu da beni cok boguyor ve sıkıyor yillardir boyleyim.

Niye kimse 30+ yalnızlıgından bahsetmiyor?
Cevapla