19 yaşında evde mi kaldım yoksa sevgili bulma konusunda sadece şanssız mıyım?

Herkesin sevgilisi var konuştuğu var benim niye olmuyor ben bide evimdeyim dışarı çıkmıyorum dışarı çıksam da yine tanışan olmuyor niye evlenmeyi düşünmüyorum şuanda ilerde evlenmek istiyorum birisiyle tanışıp 7 ay sürdürüp evlenmek istiyorum yok ama kimse uygulamadakiler güven vermiyor galiba ben evde kaldım

Güncellemeler
5 ay
İlerde çıkar mı karşıma birisi yani dışarı çıkmayan birisine hiç sanmam da neysen
19 yaşında evde mi kaldım yoksa sevgili bulma konusunda sadece şanssız mıyım?
Cevapla