Bugün kimlere “İyi ki varsın "dediniz bilmiyorum… Ama “İyi ki hayatımdalar” dediğim çok insan var. Çocuklarım, babam, kardeşlerim, yeğenlerim… Sevdiklerim, dostlarım, yol arkadaşlarım… Rabbim karşıma hep güzel kalpler çıkardı, binlerce şükür. Ama bir “iyi ki” var ki… Boğazımda düğümleniyor. Bugün onu söylemeyi en çok istediğim hâlde söyleyemediğim… Canım annem… Keşke bir kez daha gözlerinin içine bakıp “İyi ki varsın” diyebilseydim. Yokluğun hâlâ canımı yakıyor. Özlemin hiç azalmıyor. Seni çok özlüyorum… Hem de kelimelerin yetmediği kadar. 🤍💔
Tüm özleyenlere ve özlenenlere...
Güzel bir sabaha uyanmak dileğiyle 🥰 en çok hangi durumlarda özlediğinizi hissediyorsunuz?
Babamı cok özlüyorum. Bazen onu sevdiği sanatçı dinlerken aklıma geliyor ya da babam olsa da kesin böyle derdi diyorum içimden Nar soyarken mesela bunu bana dedeniz öğretti diyorum çocuklara Gelincik papatya Mevsimi gelince babamın kucak dolusu getirdiği geliyor aklıma ben çok seviyorum diye toplardı sonra beraber onlara saksıya koyardık ya da tutmayacağını bildiğimiz halde bahçeye ekerdik birkaç gün daha çok yaşasın diye babam çiçekleri doğayı çok severdi her yürüyüşe çıktığımda babamla elimizde sopa İki Deli daha daha Bayır gezdiğimiz geliyor güzel anılar biriktirdim ama doyamadım hep dua ederdim Benim dedem olmadı Evlatlarım dedelerimi görsün diye birine nasip olmadı biri doya doya yaşadı bir kere çok kar yağmıştı babam kapının önünde kocaman moğolların gibi kardan ev yapmıştı torunu ile girip içine oynamışlardı her Kar yağdığında o gelir aklıma
Seninle Başın sağ olsun sevdiklerim beni sevenler İyi ki varlar hayatımı iyi ki tanımışım diyen insanlar girdi hepsi iyi ki var
Sağ ol canım senin de başın sağ olsun... anlattıkların gerçekten çok güzel benimde büyük çocuklar gördü anneannesini doya doya yaşadılar onunla ama ufaklık göremedi.. m ben annemi çok seviyorum çok başkaydı İyi ki benim annem olmuş İyi ki öyle bir anneye sahip olmuşum hayattaki en büyük şansımız annemizdi 🤲🏻Rabbim cümle ölmüşlerimize rahmet eylesin 🤲🏻🤲🏻
Amin mekanları cennet yerleri Peygamber Efendimiz yanı olsun Benim babam öldükten sonra annem torunlarına sarıldı acısını onlarla unuttu üzerlerinde benden çok emeği var Allah razı olsun iyi ki var. Üc aylar mubarek allah dualarımızi kabul eylesin iyi geceler
Böyle toplu ortamlarda yoksam vs aranıyorum keşke sen olsan falan diye ya da sevdiğim bir tatlı yemek yapılınca sen seversin yaparken aklıma geldin aradım vs diye söylenince sevildiğimi ve özlendiğimi hissediyorum gerçekten
Bir insanın sevdikleri en büyük hazinesidir. Kimi kimsesi olmayanlar da var görüyorum. Hayat acımasız olmayı öğretiyor bir yerde, ancak hala mutlu olmaya değerlerimiz var bu hayatta. İmtihan yaşamış olsakta bizi bu hayata bağlayan daha güçlü bağlarımız oluyor. Acısıyla tatlısıyla yine de şükür diyebiliyorsak hiçbir şey kaybetmiş sayılmayız.
Okurken boğazım düğümlendi 💔 Anne özlemi hep en derinde kalan acı ve en derin sevgi oluyor 🌸
En çok herkes dağılıp ev sakinleştiğinde özlem çöker. Bir de güzel bir haber aldığında “ilk kime söylemek istiyorum” diye düşündüğünde… O refleks hâlâ anneye gider. Kokusu, sesi, “kızım” deyişi kulaklarında çınlar 🤍
Senin annenle bağın çok güçlüymüş, bu kadar canının yanması o büyük sevgiden 💫 Onu anarak, sevdiği şeyleri yaparak, dualarında yaşatarak bağın hiç kopmuyor. Özlem azalmıyor belki ama şekil değiştirip daha yumuşak bir hale geliyor 🍃🕊️