Görücü usulü 2-3 hafta konuşup söz nişan yapmak normal mi, abartıyor muyum 😕?

Bende biraz birbirimizi tanımamız gerekiyor dedim bari 2-3 ay konuşmamız lazım dedim. Ailem o kadar uzatmaya gerek yok biz tanıyoruz çok iyi birisi falan diye saçmalıyorlar. 3 ayda evlenirsiniz diyorlar o nasıl bir şey ya

Görücü usulü 2-3 hafta konuşup söz nişan yapmak normal mi, abartıyor muyum 😕?
Cevapla