32 yaşında hiç evlenmemiş olmak normal mi, herkes neden 20’lerinde evlenip boşanıp dönmüş gibi hissediyorum?

Kimle konuşuyorsam herkes evlenmiş boşanmış. 32 yaşında hiç evlenmemiş insan yok mu lan?

32 yaşındayım 30-35 yaş arası paso boşanmış. Hepsi 20'lerinde evlenmiş 3-5 yıl evli kalmış sonra çocuk yapmış boşanmış ya da çocuk yapmamış boşanmış. 20'lerde evlenmek nasıl bir fikir? 3-5 yılda boşanmak ne a... m... k...

32 yaşında hiç evlenmemiş olmak normal mi, herkes neden 20’lerinde evlenip boşanıp dönmüş gibi hissediyorum?
Cevapla