Kocam haklı mı ailesine çocugı göndermiyoö oda bana ailene gidiemezsin diyor. (Ailesi beni kovdu çocukla. Sırf ben getircem oğlun değil dedim diye annesi beni kovdu kocası sustu kızıda annem çok kızdı dedi) bende ne gittim ne çocugu Gönderdim. 1.5 s3m3 oldu. Ailem 2 senedir görmüyor sende gidemezsin diyor. Neyse işte ailem başka şehre taşındı. Sömestr da gdşelim mi beraber senle dedim yok dedi baban bilet alsın dedi tö ddim selam da söyle dedi. şimdide bilet aldılar kavga çıkarıyor küfür ediyor gidersen dönemezsin diyo eve almam diyor anahtarımı almış.
Güncellemeler
5 ay
Ne yapayım bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu yaşadığın durum çok ağır ve çok haksız bir kontrol etme hali 😔💔
Eşin şu an açıkça seni ve çocuğunu ailesinden izole etmeye çalışıyor. Bu sevgi değil bu baskı ve psikolojik şiddet sayılır.
Kendi aileni görmen en doğal hakkın ❤️ Ailen de 2 senedir torunlarını görememiş çok acı. “Gidersen eve alma” demesi tehdit. Anahtarını alması da kontrol.
Mümkünse ailenin yanına git. Onlardan duygusal ve gerekirse maddi destek iste. Bir kadın danışma hattı ya da psikolojik destek alman da çok iyi olur 🙏
Ne olursa olsun yalnız değilsin canım 🌸💪
Hayır onun ailesi ile göndermiyom 1.5 yıldır.
Onun ailesine göndermemen çok anlaşılır canım 😔 Haklısın, kendini ve çocuğunu koruyorsun 💔🌸