Yaşadığı şeylerden sonra böyle olmuş ama bu normal bi şey mi?

Bi arkadaşım 3 sene önce 1.5 senelik sevgilisi tarafından ihanete uğradığını anlattı. sırf cin sellik istemiyor diye aldatmış kızı, kızın yakın arkadaşıyla. sonra bu durumu arkadaşımın 2 arkadaşı da öğrenmiş, kız anlatmış onlara ne yapıcam ben diye. ve o 2 arkadaş da hiçbir şey söylemicez yoksa bizimle konuşmaz demişler arkadaşımla ilgili ama en sonunda vicdanlarına yenik düşüp anlatmışlar arkadaşıma."ben aynı anda evleneceğimi düşündüğüm sevgilimi, beni sırtımdan bildiğin hançerleyen arkadaşımı ve bunu benden saklayan 2 arkadaşımı hayatımdan çıkartmak zorunda kaldım, sen o dönemde ben neler yaşadım neler hissettim biliyor musun" dedi. yemeden içmeden kesilmiş, terapi almak zorunda kalmış herkese her şeye inancını yitirmiş çünkü. şimdi de insan seçiyor, herkesle samimiyet kurmuyor, en küçük yalana bile tahammülü yok. bu normal bi şey mi?

Yaşadığı şeylerden sonra böyle olmuş ama bu normal bi şey mi?
Cevapla