Bakakaldım ne yapıyor diye normal mi sizce bu durum ve neden böyle yaptı?

İş yerinde ara ara gördüğüm ancak muhabbetim olmayan birisi bizim bölümümüze geldi. O an orada sadece ben olduğum için nezaketen nasıl yardımcı olabileceğimi sordum. Kendisi ilk bakıştan sonra başını önüne eğdi ve benimle öyle konuştu.

Bakakaldım ne yapıyor diye normal mi sizce bu durum ve neden böyle yaptı?
Cevapla