30 yaşındayım ama ailem hala bana çocuk gibi mi davranıyor, normal mi bu durum?

Benim evet 😅 pek birey yerine koymuyorlar kahvaltımı babam hazırlamis gidio yapacagim şimdi yatarken bana dışını fircala ilacını iç şunu yap bunu yap der ve benim üniversite hayatımda aile yanında geçti 😅 bundan sonra evlensem ne yaparım bilmiyorum ailenin gözünde çocuk olmaktan cikamiyorsun

30 yaşındayım ama ailem hala bana çocuk gibi mi davranıyor, normal mi bu durum?
Cevapla