Bir kızla evlenince niye o kızın ailesiyle de evleniyoruz?

Hiç kimse erkek tarafının ailesine pışpış yapmıyor hatta çoğu zaman erkek tarafı ailesi istenmeyen taraf olan ediliyor ama kız tarafına çok özen gösterilse bile bazen eskisi gibi özen gösterilmemeye başlandığında hemen tavır yapılıyor.

Bir kızla evlenince niye o kızın ailesiyle de evleniyoruz?
Cevapla