Kızlar evlendikten sonra neden eşinin ailesini istemez?

ortada hiçbir sorun yokken yüzüğü takıp nikah bastıktan sonra 360 derece dönüyorlar bu saygısızlık görgüsüzlük nankörlük değil mi o zaman kendi aileni de at bir kenara ama kendi aileleri el üstünde olur eşinin ailesine de yapmadığı kalmaz taş altında kalıp laf altında kalmayan özellikle bir de okumuş olup görgüden uzak kalan bir de eşini de çeker kendi tarafına ailesiyle görüştürmez neden böyle yaptıklarına anlam veremiyorum dicek bir şey bulamıyorum erkekler seviceğiniz evleneceğiniz kadın size değer verdiği kadar ailenize de değer vermeli kadın içinde aynı şey geçerli tabi ki karşılıklı saygı içinde olmak kaydıyla genelde siz ortada kalan taraf oluyorsunuz aileniz size kötülük yapmadığı sürece ki anneler asla çocuğunun kötülüğünü istemez eşi için ailenizi atmayın bu hangi taraf olursa olsun kadın için de erkek içinde geçerli sizlere faydadan çok zararları oluyorsa durum farklı ama hiçbir şey yokken mesafe koymakta size emek verenlere yazık olur sözüm anneler için geçerli değil zaten diğer aile üyeleri için geçerli bende genç bir kızım hiç evlilik yaşamadım ama yaşımdan çok yaşadıklarıma baktığımda bazı kadınların kafa yapısınını çözemiyorum evet kimse kendini ezdirmesin ki kimse kimseyi durduk yere de ezmez kendini ezdirmemek için bir de ailesinden kıskananları görünce ağzım açık kalıyor siz ne aileniz için eşinizi ne de eşiniz için ailenizi satın dengeyi sağlayacak olan sizsiniz eşiniz de ailenizde durması gereken sınırları bildiği sürece ortada sorun olmaz
Güncellemeler
1 yıl
niye isteyelim ki demek yerine bir tane adam akıllı mantıklı cevap veren yok 😂
Kızlar evlendikten sonra neden eşinin ailesini istemez?
Cevapla