Yeni evli çiftin evine eşin arkadaşlarının tabii her zaman değil ama nadiren de olsa gelmesi normal mi?

Sevgilimle biraz tartışma yaşadık yakında düğünümüz olacak ben de neden bu önemli konuyu son ana saklamışım bilmiyorum ama ona sordum ki, mesela bakıyorum da şimdi aile evindesin arkadaşların falan arada geliyor ne bileyim işte babanın arkadaşları falan geliyor bir de aileleriyle değil yani yalnız geliyorlar, tamam bunu normal kabul ediyorum ama evlendikten sonra sence bizim evimize gelmeleri normal mi , onlar bekar mesela biz evliyiz ben sevmem öyle şeyleri hiçbir zaman babam izin vermedi bizim evimize onun arkadaşlarının gelmesine hiçbir zaman yani böyle bir şeyle karşılaşmadım.
Yani onun için arkadaş yalnız dışarıda olur eve karısının kızının yanına yabancı erkek getirmez sadece aileden olan yakın akrabalarımız gelir en fazla bu da diyor ki, yok benim dost dediğim adam zaten benim ailemden biri ben öyle görüyorum ben de özür dilerim ben öyle görmüyorum yani bu devirde babana bile güvenmeyeceksin ne diye elin adamini evimize getiriyorsun falan dedim o da galiba evde ben kadın sen erkek olacaksın falan dedi böyle tartıştık arkadaşlar sizce ben haksız mıyım
Yeni evli çiftin evine eşin arkadaşlarının tabii her zaman değil ama nadiren de olsa gelmesi normal mi?
Cevapla