Sevgilimle biraz tartışma yaşadık yakında düğünümüz olacak ben de neden bu önemli konuyu son ana saklamışım bilmiyorum ama ona sordum ki, mesela bakıyorum da şimdi aile evindesin arkadaşların falan arada geliyor ne bileyim işte babanın arkadaşları falan geliyor bir de aileleriyle değil yani yalnız geliyorlar, tamam bunu normal kabul ediyorum ama evlendikten sonra sence bizim evimize gelmeleri normal mi , onlar bekar mesela biz evliyiz ben sevmem öyle şeyleri hiçbir zaman babam izin vermedi bizim evimize onun arkadaşlarının gelmesine hiçbir zaman yani böyle bir şeyle karşılaşmadım.
Yani onun için arkadaş yalnız dışarıda olur eve karısının kızının yanına yabancı erkek getirmez sadece aileden olan yakın akrabalarımız gelir en fazla bu da diyor ki, yok benim dost dediğim adam zaten benim ailemden biri ben öyle görüyorum ben de özür dilerim ben öyle görmüyorum yani bu devirde babana bile güvenmeyeceksin ne diye elin adamini evimize getiriyorsun falan dedim o da galiba evde ben kadın sen erkek olacaksın falan dedi böyle tartıştık arkadaşlar sizce ben haksız mıyım
Yani onun için arkadaş yalnız dışarıda olur eve karısının kızının yanına yabancı erkek getirmez sadece aileden olan yakın akrabalarımız gelir en fazla bu da diyor ki, yok benim dost dediğim adam zaten benim ailemden biri ben öyle görüyorum ben de özür dilerim ben öyle görmüyorum yani bu devirde babana bile güvenmeyeceksin ne diye elin adamini evimize getiriyorsun falan dedim o da galiba evde ben kadın sen erkek olacaksın falan dedi böyle tartıştık arkadaşlar sizce ben haksız mıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer