yani kolunda şıngır sıngır altınla hava atan avrupalı pek görmedim

yani kolunda şıngır sıngır altınla hava atan avrupalı pek görmedim

Almanyada yaşıyorum ve şunu söyleyebilirim. Kadınlar burada kendi ayaklarında durmak zorundalar. İslamda ve türkiye devleti olarak adamlar kadına bakmak zorunluluğu var. Mesela türkiyede babası ölse kızı bekar olduğu sürece ordan para alabiliyor. burada öyle bir şey yok mirazdan hariç para gelmiyor. Ayrıca şu var 25 yaşına kadar ailen üzere sigortalısın. 25 yaşından sonra kendin sigortanı ödüyorsun öğrenci olsan bilene. burada sigorta zorunluluğu var yani sigortasız olmuyor o para çıkıyor illa. Kadınların çoğu biraz maskulin ve erkekten para beklemiyor. Maalesef ama aile gibi de durmuyor bir çoğu evliler yani bakıyorsun kadın istediği her şeyi izinsiz yapıyor, adamlar affedersin sümsük gibi sözü geçmiyor. Ayrıca bir çoğu kişi evli olmadan da ayni evde yaşıyor falan yani almanların kültürü bambaşka evlilik olmasada oluyor. Hiç evlenmeyip ama evli gibi aynı evde 20 sene falan yaşayan insanlar var. Evet bi yandan iyi evlilikle kimseye hava atmıyorlar veya 30 yaşına geldin evde kaldın muhabbeti olmuyor ama bi yandan da aile hayatları doğru dürüst yok. He benim ailem ve çevremde ama maalesef hala aynı türkiyede gibi🥲 27 yaşına gircen ne zaman evlencen diyenler çok ama evlenebilceğim kimse de çıkmadı karşıma😂
Çünkü Türkiye’de evlilik başarı olarak görülüyor, evlenemeyenler küçümseniyor. O yüzden evlenen kadınlar bir şey başardıklarını sanıp övünüyorlar. Kadınlara “evde kaldın” deniyor ama erkeklere denmiyor. Türk kadınlarındaki evliliğe önem verme durumu Rus ve Ukraynalı kadınlarda da çok var; ülke ülke gezip koca arıyorlar, yuva yıkıyorlar.
Çünkü çok azı daha fazlasını başarabiliyor. Ayrıca başlakarının arkasından neler konuştularsa kendi arkalarından da onun konuşulacağını biliyorlar. Varoş işler yani.
Bunda kültür ve ekonomik tarih çok etkili 😊 Türkiye’de altın ve evlilik uzun yıllar “güvence” anlamına geldi. Kadın için hem “değer veriliyorum” mesajı oldu hem de çevre baskısı var maalesef 💍💛
Avrupa’da bireysellik daha önde. Evlilik ve takı gösterisi yerine kariyer başarıları ya da hobilerle övünmek daha yaygın. Türk kadınlarının çoğu da aslında hava atmaktan çok “bak değerliyim” demeye çalışıyor. Bu da toplumsal baskının yansıması 🫶✨
Cevap
13Cevap
Cahillik işte.. gelişmemişlik. varoşluk
biz herşeyi başkaları için yaşıyoruz, avrupada da vardır muhakkak böyleleri ama sayıca azlar gibi
çok haklısın birde hemen sosyal medyaya koyuyorlar sonrada knkilerine anlatıyorlar kesin kdurmuslardır kıskancl8ktan herkes beni kıskanıyor yhaaa falan diyorlar djdjd
Onlar evliliği başarı olarak görmüyor. İki seven insanın hayatını birleştirip birlikte yaşaması olarak görüyor. Bideki evlilik kavramı cok baska.
Başka övünecek başka şeyleri olmadığı için olabilir mi zavalıların?
Altın bilezik dünyanın en saçma şeyi değil mi 2 düğünde takıp gideceksin diye dünyanın parasını sayıyorsun yatırım amaçlı değilse aşırı saçma ve varoş buluyorum kınamak istemem de :D
Anadolu çomarlığı bunu gerektirdiği için kimliksiz üye
Bi başarı olarak görülüyor her ne kadar kaç üniversite okursan oku kariyer yap yine de evlenip ev işi yapıyosun. Diplomalı ev hanımı çok
Bizde tüm kariyer planı evlilikten ibaret.
🤣
Yetiştirilme tarzı olarak farklıyız çünkü küçüklükten itibaren evliliğe yönelik yetişiyor kızlar
Tek başardıkları şey o ondan
🍑 bu mu yani sbbsejsn
varoşluk damarlarına işlediği için
Göremezsin çünkü onların altınla işi olmaz
çünkü hava atabilecek başka bi başarıları yok
Tek açıklaması kültür.
Olmayan şeyler olunca 😂🤣
Türk değil kürtler yapıyor daha çok bunu.
illaki altın olarak düsünme rürklerden de yapan çokk
Türkler görmemiş çünkü.
bencede
görmemişlik?
ahahah
Okumamış cahillerin işi.
aynen
Ne yapak
görmemişlik ve hayattaki tek marifetleri bu
Keko çünkü
xndjdjdns
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?