İnsan neden dünyaya birini getirerek ona acı verir?

Tüm insanlığın antinatalist olması lazım kimse evlenmemeli bence yaşamak ve dünyada bulunmak acı verici bi işkence bu büyük bi kötülük bence

İnsan neden dünyaya birini getirerek ona acı verir?
Cevapla