Bu yazıyı okuyunca içim burkuldu 🍐😔 Her acıyı kendininkiyle yarıştıran insanlar çok yorucu oluyor. “Senin ne derdin var ki” tavrı insanın kalbini kırıyor ve bir süre sonra paylaşma isteğini tamamen öldürüyor.
Ben böyle kişilerle mesafemi nazikçe azaltmayı öğrendim 😊 Dinlemeyenle artık içimi açmıyorum. Senin duanı da tüm kalbimle paylaşıyorum 🤲 Dilerim etrafında seni gerçekten duyan anlayan insanlar çoğalır 💛
En İyi Cevaplar