Arkadaşlar, bir süredir günün stresinden uzaklaşmak ve manevi bir derinlik kazanmak için zikir çekiyorum. Bu güzel isimleri zikrettikçe hayatıma kattığı olumlulukları fark etmeye başladım ve sizinle de paylaşmak istedim:
Özellikle şu isimlerin anlamları üzerimde çok pozitif bir etki bıraktı:
Allâhu: Kalbimdeki boşluğu dolduran tek güç.
Melîkun: Her şeyin sahibi O olduğu için gereksiz kaygılarımdan arınıyorum.
Semîun: Beni her an işiten birinin olduğunu bilmek yalnızlık hissimi yok ediyor.
Qâdirun (Kâdirun): Çaresiz hissettiğimde O’nun sonsuz gücüne güvenmek bana direnç veriyor.
Kerîm: O’nun cömertliğini düşündükçe geleceğe daha umutla bakıyorum.
Halîmun: Hatalarıma rağmen bana yumuşak davranıldığını hissetmek ruhumu sakinleştiriyor.
Latîfun: Hayatımdaki ince ve nazik detayları fark etmemi sağlıyor.
Alîmun: Her şeyin O’nun bilgisinde olması, "neden bunlar başıma geliyor" sorgulamasını huzura bırakıyor.
Muîn (un): Sıkıştığım her an gerçek yardımcının O olduğunu bilmek güven veriyor.
Sâdiq: Doğruluğun ve dürüstlüğün korunduğuna dair inancımı pekiştiriyor.
Zikir çekmek bana inanılmaz bir iç huzuru ve hayata karşı daha pozitif bir bakış açısı kazandırdı. Sizin de düzenli çektiğiniz veya hayatınıza dokunan zikirler var mı? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim..🙈

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer