Günlük hayatınızda zikir çekiyor musunuz?

Arkadaşlar, bir süredir günün stresinden uzaklaşmak ve manevi bir derinlik kazanmak için zikir çekiyorum. Bu güzel isimleri zikrettikçe hayatıma kattığı olumlulukları fark etmeye başladım ve sizinle de paylaşmak istedim:

Özellikle şu isimlerin anlamları üzerimde çok pozitif bir etki bıraktı:

Allâhu: Kalbimdeki boşluğu dolduran tek güç.

Melîkun: Her şeyin sahibi O olduğu için gereksiz kaygılarımdan arınıyorum.

Semîun: Beni her an işiten birinin olduğunu bilmek yalnızlık hissimi yok ediyor.

Qâdirun (Kâdirun): Çaresiz hissettiğimde O’nun sonsuz gücüne güvenmek bana direnç veriyor.

Kerîm: O’nun cömertliğini düşündükçe geleceğe daha umutla bakıyorum.

Halîmun: Hatalarıma rağmen bana yumuşak davranıldığını hissetmek ruhumu sakinleştiriyor.

Latîfun: Hayatımdaki ince ve nazik detayları fark etmemi sağlıyor.

Alîmun: Her şeyin O’nun bilgisinde olması, "neden bunlar başıma geliyor" sorgulamasını huzura bırakıyor.

Muîn (un): Sıkıştığım her an gerçek yardımcının O olduğunu bilmek güven veriyor.

Sâdiq: Doğruluğun ve dürüstlüğün korunduğuna dair inancımı pekiştiriyor.

Zikir çekmek bana inanılmaz bir iç huzuru ve hayata karşı daha pozitif bir bakış açısı kazandırdı. Sizin de düzenli çektiğiniz veya hayatınıza dokunan zikirler var mı? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim..🙈

Heh bide bide teheccüd vaktinde 111defacık 😻
Heh bide bide teheccüd vaktinde 111defacık 😻
Günlük hayatınızda zikir çekiyor musunuz?
Cevapla