Aşırı aşırı geleneksel düşünen erkek arkadaşım?

Erkek arkadaşımla evlilikten açıldı konu. Ben bilmiyordum ya da kafamda oluşturduğu profil farklıydı daha eşitlikten yana sanıyordum. Ama bayağı gelenekselciymiş. Evlenirsek evin yükü sende olur çalışsan bile. Sabah kalkıp kahvaltımı hazırlarsın. Aksam yemegi yine sende temizlik falan. O da ayda bir belki ev isine yardım edermiş. Bayramda hem kendi hem annesinin evine temizliğe yardım edermişim. Misafir geldiğinde yine bulaşığı bana kalırmış. Akşam oldugunda çayını çerezini hizmetini yine ben yaparmışım. Tatile de her sene gidemezmişiz. 3 senede bir belki o da Mersine dedi. Birikim yapmamız gerekiyormuş ev alırmışız. Bu sırada benim maaşın 10 da 1i bana kalıyor. Geri kalanı yatirim. Yani bazı seyler gercek evet evin yükü çalışsa da kadın da oluyor ama bu kadar da hizmet uzerine kurulu bir hayat ben dusunmemistim. Sanki evlilik degil gelinlik rolu bunlar. Şaka yaptığını düşündüm ben ama gerçek dedi. O böyle biriyle evlenirmiş. Sizce evlilikler boyle mi? Ben mi yanlis dusunuyorum. Yoksa bunlar olağan seyler mi?
Aşırı aşırı geleneksel düşünen erkek arkadaşım?
Cevapla