Ben mi daha sekülerim yoksa erkek arkadaşım mı daha gerici bir zihniyete sahip?

Merhaba arkadaşlar. Uygulamayı eskiden beri kullanıyordum yeni hesap açtım diper hesabımı kurtaramadığım için. Biriyle tanıştım geçen haftalarda takıldık iki üç kez canlı müziktir kahvedir alkoldür. Çok garip hissediyorum ona karşı normalde kimseye nereye kiminle gittiğimi soran bir kız değilim. O da benim yanımda farklı. Bugün partiye çağrıldım gitmemi istemiyor erkek kankamla gdieceğim. Hafta sonu ufak bir şehir değişikliği yaptı pazartesi dönecek ben yokum gitme anlayışla karşıla lütfen diyor. Bana aykırı gelmiyor erkek kankamda sevgilim olduğunu biliyor o da gelsin dedi hatta. Fazla mı sıkıyor sizce?
Sen haklısın
Yok o haklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
6 ay
Cevap yaaa
Ben mi daha sekülerim yoksa erkek arkadaşım mı daha gerici bir zihniyete sahip?
Cevapla