İnsanların cidden ailesine bakmak gerekiyor sizce de öyle değil mi?

Hem de daha yolun başındayken. Yani flört vs olurken. Çünkü sonrasında yanlış insanlara karşı duygularımın oluşmasını istemem. Bunu yaptığımdan beri de aşk acısı çektiğim anılar nadir oldu. Mesela muhafazakar ailesi olan seküler biriyle tanıştım. Finalde tek ve sevdiğim insan dışında başka kimseyle yatmadığım halde yollu oldum ama kendisi "ben has erkeğim, tercih edilen biriyim o yüzden her kız bana veriyor, sen hem yollu hem eziksin" demişti. Oysa ki bana hep teklif geliyor ama demiseksüelim ve ahlakı bacak arasında aramam ve ahlaklı olmak için dine ihtiyaç duymam. Yani dinlere inanmıyorum ve namusu bacak arasından ibaret görmüyorum ama her önüne gelenle olan biriyle sağlıklı bir gelecek düşünülemez. Kendi "çok iyisin olgun birisin" deyip benimle sevgili olmak istedi ve geçmişi konusunda yalan söyledi. Bu yüzden kimsenin öfkeli yanını görmeden ciddi yola bile girmeyin, sadece öfkenin sahtesi olmuyor ve bütün gerçekler o zaman ortaya dökülüyor. Ha bu arada niyetim muhafazakar insanları kötülemek değil ama onların genel kafa yapısını hepimiz biliyoruz.
İnsanların cidden ailesine bakmak gerekiyor sizce de öyle değil mi?
Cevapla