Sevgilimin ailesi statü farkına çok takılır mı sizce?

Önlisans anestezi mezunuyum sevgilim ise lisans besyo bitirdi. Şimdi herkes önlisansa çöp gözüyle bakıyor ezik gözüyle bakıyor :( mesela sayfa yorumlarında hep öyle görüyorum önlisans çöp falan diyorlar ezikliyorlar önlisansı sevgilimin aileside eğitime önem veriyor. Sizce? Eziklenir miyim? Tanıştırıcak ama hala çekiniyorum

Sevgilimin ailesi statü farkına çok takılır mı sizce?
Cevapla