Eşim biz evlenmeden 2 sene önce annesini kaybetti, babası babaannesi ve kardeşiyle yaşıyordu biz evlenene kadar. Evlenince üst kata taşındık bizde. Önceden hayalleri ve idealleri olan bir adamdı. İşinden memnun olmasa hemen değiştirirdi flexible biriydi çok bende bu yönüne tutulmuştum zaten.
Şimdiyse hiç hayalleri yok. Bebeğimiz olacak yine hayal kuramıyor. “Belki daha büyük bir ev nasip olur bize, daha iyi bir şehirde” dedim. “Babamla kardeşim başka yerde yaşayamaz ki” dedi.
Arabamızda eski ve sürekli problem çıkartıyor, durumumuz var değiştirmek için. Teklif ettim, “Babam ne der acaba?” Diyor. Babasının kendi arabası var zaten.
İşte de çok sorun çıkmaya başladı, öyle böyle değil eşiminde bir insan olduğunu unutuyorlar. “Daha kolay bir işe geç” dedim,
“İyi maaş alıp iyi şartlarda çalışabileceğim işler anca yurtdışında. İkimiz gitsek te babam babaannem ve kardeşimi bırakmam” diyor.
Bende dayanamadım “ilerde bir gün bu iş yüzünden hastalanıp ölürsen ne sana ne de ailene hakkımı helal etmem. Birazda bizi ve kendini düşün” dedim 2 gündür konuşmuyoruz.. evlenmeden önce gayette onlardan ayrı kalabiliyordu. Şimdi kalamıyor. Geleceği hiç düşünmüyor. Ne önerirsiniz ne yapayım? Çile çekiyor ve bundan memnun.
Aileside sağolsun çok yardımcı oluyorlar. 1 hafta tatile gittik geçirmedikleri hastalık kalmadı insanların.. aklımız hep ordaydı. Biz dönünce mucizevi bir şekilde iyileştiler.
Şimdiyse hiç hayalleri yok. Bebeğimiz olacak yine hayal kuramıyor. “Belki daha büyük bir ev nasip olur bize, daha iyi bir şehirde” dedim. “Babamla kardeşim başka yerde yaşayamaz ki” dedi.
Arabamızda eski ve sürekli problem çıkartıyor, durumumuz var değiştirmek için. Teklif ettim, “Babam ne der acaba?” Diyor. Babasının kendi arabası var zaten.
İşte de çok sorun çıkmaya başladı, öyle böyle değil eşiminde bir insan olduğunu unutuyorlar. “Daha kolay bir işe geç” dedim,
“İyi maaş alıp iyi şartlarda çalışabileceğim işler anca yurtdışında. İkimiz gitsek te babam babaannem ve kardeşimi bırakmam” diyor.
Bende dayanamadım “ilerde bir gün bu iş yüzünden hastalanıp ölürsen ne sana ne de ailene hakkımı helal etmem. Birazda bizi ve kendini düşün” dedim 2 gündür konuşmuyoruz.. evlenmeden önce gayette onlardan ayrı kalabiliyordu. Şimdi kalamıyor. Geleceği hiç düşünmüyor. Ne önerirsiniz ne yapayım? Çile çekiyor ve bundan memnun.
Aileside sağolsun çok yardımcı oluyorlar. 1 hafta tatile gittik geçirmedikleri hastalık kalmadı insanların.. aklımız hep ordaydı. Biz dönünce mucizevi bir şekilde iyileştiler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer