Kadın düşkünü beynini kullanamayan bir babanız olsa napardınız?

Arkadaşlar benim babam hayatı boyunca kadınların peşinde köpek olmuş birisi, Annemle ayrıldıktan sonra bile asla üzülmeden yoluna devam ediyor, 130 bin tl maaş alıyor cebindeki paraya güveniyor hayatını yaşıyor öyle böyle kendisi 60 yaşında , ama ne arabası var ne evi, çünkü bütün maaşını kadınlara yediriyor 40-45 yıldır calışan adamın evi bile yok, herneyse biraz içimi dökecem sinirimi bozmaya başladığı için

Şimdi bu ukraynadan bir kadınla tanışıyor (dolandırıcı) baya konuşuyorlar kadına diyor İstanbul'a gel kadına yol için para veriyor çağırıyor, ukraynada savaş var tabi uçakla felan gelemediğini söylüyor sınıra kadar gidiyor kadın, sonra sınıra giderken sözde birisi buna saldırıyor ve hastaneye kaldırıyorlar, babama yazıyor saldırıya uğradım kolumda damarlar zarar gördü kemiklerim kırıldı, ameliyat parası istiyorlar ödeyemiyorum diyor ağlıyor, babamda bu basit numarayı yiyor ve hastane masraflarının karşılıyor bir süre boyunca hastane masrafı çıkarıyor kadın buna babamda sorgusuz sualsiz gönderiyor inanıp, hiç sormuyor hangi hastane diye, sonra kadın taburcu oluyor ama düzenli hastaneye gitmesi gerektiğini ve masrafları olduğunu söylüyor. Ve kolundan dolayı çalışamadığını ödeyemediğini söylüyor babamda buna her ay 60-70 bin tl para atıyor tahmini, bu kadın orada paraları çatur cutur yerken babam herkesten borç isteyecek duruma düşüyor, sonra kadını türkiyeye cağırıyor tekrar, kadın sınıra kadar geliyor, ama sınırdan geçemediğini babasının Türkiyede mal varlığı olduğunu ve hacizli olduğu için Türkiyeye giriş yasağı olduğunu söylüyor, babamda para kalmayınca altındaki arabasını satıp haciz borcunu ödemesine yardım ediyor, biz bunun dolandırıldığını farkediyoruz arabasını satınca (biz yıllardır ayrı yaşıyoruz ondan annemle boşandığından beri babam), zar zor affettik, sonra bunları öğrendik dedik sen ne yapıyosun o kadın dolandırıyor seni yıllardır Türkiyeye gelecek olsa gelirdi hiçmi aklına birşeyler takılmıyor yıllardır, yok o gelecek az kaldı 2 haftası kaldı diyor, bizde köydeki yerleri satmadın değerli yerlerimiz var diye babamı silmedik, cünkü bizim hakkımızın böyle gitmesine göz yumamazdık, kadının numarasını istiyoruz, tanışmak amacıyla niyetini öğrenmek amacıyla istiyoruz, kadına diyoruz ki türkiyeye girmen için haciz engel değil, gel şu an girersin diyoruz yok gelemiyorum almıyorlar diyor, sonra sürekli kaldığı hastanenin adını soruyoruz, hastane 3 saat uzakta çıkıyor diyoruz nasıl gidiyorsun, yürüyerek gidiyorum diyor hangi bölüme gidiyosun diyoruz bilmiyorum orada kol için olan bölüme gidiyorum diyor, hastane numarasını istiyoruz aramak için yarım yamalak numara veriyor. Diyoruz bu o hastaneye ait değil, babama anlatıyoruz inanmıyor, arkadaşlar cidden çok cahil bir babam var bir insan bu kadar kör olmamalı, şu an tek düşündüğüm şey köydeki yerleri satmasını önlemek, adamın aklı hiç birşeye basmıyor, yaş geldi 60 a 15 yıl sonra elden ayaktan düşecek çalışamayacak ne evi ne arabası var o yerleride verirse kimse ona bakmayacak bırakıcaz ortada bu gidişle
sokaklarda yatacak farkında değil
Kadın düşkünü beynini kullanamayan bir babanız olsa napardınız?
Cevapla