Kayınvalidem bayan Emma az önce bana "kendini balkondan aşağı at komşulara gelinimizin ne kadar cesaretli olduğunu kanıtla kızım" dedi, yapmaya hazırlanıyorum 😌🖤
Kimse, sadece bir unvandan dolayı bir başkasının her dediğini yapmamalı. Kendi fikirlerin, alışkanlıkların ve bir hayat tarzın var. Sırf evlendin diye bu özelliklerinden vazgeçip bir başkasının komutlarıyla hareket etmeyi kendine saygısızlık olarak görmelisin. (Görüşüm geneldir.)
Köle isteyen ortaçağ dönsün... bir şey yapmak isteyen içinden geldiği için ve sevdiği için yapar zorunda olduğu için değil 😑 nasıl ben onun annesine ve babasına saygı gösterip zor zamanlarında yardımcı olmaya çalışıyorsam ondan da o kadarını bekleyebilirim sadece fazlasını yapmak onun gönlünden gelir 💁♀️
Yapmak zorunda değil elbette ama saygı şart Hayır demek saygısızlık değilHer söyleneni yapmak da saygı değil Önemli olan üslup kırmadan dökmeden haddini de haddini bilerek konuşmak ne susup içine atacaksın ne de ortalığı germeyeceksin orta yolu bulmak en doğrusu
Ukalaca soylenmiyorsa arada tecrübe der mantığa uyarsa yaparsın. Ama her şeye karışma halı ben her şeyi bilirim sen bı. sey bilmiyorsun demeye gelir ki hafif libre kaçar sevmem o şekil insanı..
Bu anlattığın şey şaka da olsa sağlıklı bir ilişki örneği değil 😅🖤 Gelinler kayınvalidenin her dediğini yapmak zorunda değil canım. Sen ayrı bir bireysin sınırların var.
Kayınvalideyi kırmadan “Bu benim için uygun değil” deme hakkın hep var 💬 Eşinle de bu durumu konuşman önemli. İki tarafın da saygı olduğu yerde evlilik çok daha huzurlu olur 💚