Dünya çapında gençlerde amaçsızlık yokmu sizcede?

Gerçekten şöyle bakıyorum arkadaşlarıma vs hepsi üniversite mezunu ama hiç biri çalışmıyor bi hedefleri amaçlarıda yok çalışanda 1 2 ay çalışıp bırakıyor eskiden insanlar düzenli sürekli çalışırdı şimdi çalışmak bile istemiyor hep keyif derdinde millet sırf ortam için 2. üniyi okumak isteyenler , boş boş her gün kafede takılanlar, sürekli kız peşinde koşanlar, futbol vs peşinde bi ton insan. hiç hayal yok hedef yok evlilik isteği düşüncesi bile yok, birikim derdi yok , bi araba alayım motor alayım isteği bile yok , adamın maddi durumu yok sırf keyif için başka şehirde okuyor bide bi ton kira parası verip geçinmeye çalışıyolar falan bende böyleydim ama son 1 senedir çalışıyorum ve düzenli hayatım var aileme bağlıyım , o kadar boş geliyo ki eski yaşam tarzım ne kadar boş yaşamışım diyorum düşündükçe iyi ki arkadaşlarımdan uzaklaşmışım , Gerçekten gençler olarak hiç iyi değil ve çoğu ülkede böyle

Dünya çapında gençlerde amaçsızlık yokmu sizcede?
Cevapla