Hiç kimsenin görmeyeceği bir yerde bir günah , hata ya da ayıp bir kusur işleseniz vicdanen müsterih olur musunuz?

Ben olurum. Çünkü hiç kimse beni görmedi. Kimse bilmiyor. Bir ben biliyorum.

Hiç kimsenin görmeyeceği bir yerde bir günah , hata ya da ayıp bir kusur işleseniz vicdanen müsterih olur musunuz?
Cevapla