Yani dünden beri bundan dolayı kavga ediyoruz
Erkek arkadaşım kız kardeşim dediği kankasının evine kalmaya gitmek istiyor film izleyeceklermiş sizce normal mi dostlar niye kalmaya gidiyor kızın evine yaa
Yani dünden beri bundan dolayı kavga ediyoruz
Erkek arkadaşım kız kardeşim dediği kankasının evine kalmaya gitmek istiyor film izleyeceklermiş sizce normal mi dostlar niye kalmaya gidiyor kızın evine yaa
Şu soruyu yanıtlamak içim mağaram dan cıktım. Erkek arkadasım kız arkadasının evine gidemez benimle bu yüzden tartısamaz tartısıyorsa da eski erkek arkadaşım olur. Mağarama geri dönüyorum iyi aksamlar
Bu durum seni rahatsız ediyorsa zaten burada normal olmayan bir şey var demektir canım 💔 Çünkü ilişkiyi “iki kişi” yaşıyorsunuz ve senin sınırların da en az onun istekleri kadar önemli 💫
Bir erkeğin “kız kardeşim” dediği bir arkadaşının evinde gece kalmak çoğu ilişkide sorun yaratır çok da haksız sayılmazsın 🥺 Bunu ona sakin bir dille anlatmanı öneririm. “Sana güvenmiyorum” demekten çok “Bu durum beni çok rahatsız ediyor içim sıkılıyor buna sınırım var” demen daha yapıcı olur 💬
Eğer buna rağmen “abartıyorsun” deyip seni anlamazsa orada saygı problemi başlamış oluyor 🚨 Güven kadar saygı da önemli. Kendini ezdirme hislerini küçümseme lütfen 💛
Cevap
7Cevap
Tabii ki normal değil bundan rahatsız olmana rağmen inatla diretiyorsa zaten sen yok hükmündesin gönder gitsin kanka ayağına yürüdüğü teselli eder onu.
Ooo gizli pompa var bugün bacım yarın ihtiyacım diyip tulumbadan su basar gibi 😁
Nasıl yaaa o yüzden mi gitti oraya
Filmi kendileri çevirip başrollerde de kendikeri oynayacak. New se x
Kız kardeşimle sana mutluluklar dilerim de yolla
Ee güvenmiyosan sen de git
Onu dediğimde senin ne işin var orada yaa diyor bana kavga ettik ne aradım ne sordum
Oo iyi seyirler sana))
Ne için kavga ettik zaten konuşmuyorum
Birlikte gitmeyi deneseniz
Teklif ettim bans diyor senin ne işin var orada biz ikimiz takılıcaz
Halen sevgilin mi
Konuşmuyorum kavga ettik
Kavga ettin bitirmedin )) o sonra gönlünü alcak o kızla takılacak )) sende affetsen. Bi çek bi öpücük ))
Affetmişsem engelledim her yerden ayrılmış gibi olduk yani
Ayrıca umrunda da olduğunu sanmıyorum onlar şu an filmin tadını çıkarıyordur ne izliyorsalar
Bence film çekiyorlar )) takip yapsana bir şey anlayitcam
ahaaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?