Ne kadar da sevgiye muhtaçtır insan, Nazını çekecek biri olsun ister yanında, Çocukça mızırdanmak, sızlanmak, tutturmak ister, Bir yetişkin gibi dinlenilmek, Bir çocuk gibi şımartılmak ister, Her zaman yetişkin olmak, yetişkin gibi davranmak yorar insanı. Bazen saçmalamak ister, Hesaplamadan, hesap etmeden karar vermek ister, Kalbinin tarifini dinleyip, Hissettiklerinle yol bulmaya çalışmanın dayanılmaz heyecanı içinde,
Sırtını tüm yolları bilenin yüceliğine dayayıp, Küçük bir çocuk gibi koşabilmek... Arkamdan annem bana bakıyordur, -Düşersem öper ve geçer-in güvenliği içinde koşabilmek, Sıyrılan, kanayan ve acıyan tüm yerlerini, Öpen biri varsa eğer, Korkma düşmekten,
Bırak kanasın dizlerin, Ağla ağlayabildiğin kadar, Öper ve geçer... Alıntı
Gün ortasından keyifli vakitler diliyorum 🥰 en son ne zaman saçmaladınız?
Görsel de yazdıkların da kalbe cuk oturmuş 🥺❤️ Sevgi gerçekten hepimize ilaç oluyor ama en çok da kendi kendimize gösterebildiğimiz sevgi şifalandırıyor.
En son saçmalamam mı 🙈 Geçen hafta çocuklar evde yokken salonda kendi kendime yüksek sesle müzik açıp ergen gibi dans ettim sonra da halime gülmekten yerlere yattım 😂 Bazen yetişkinliği bırakıp ruhunu serbest bırakmak o kadar iyi geliyor ki.
Sen de kalbini yormadan küçük küçük “saçmalama” alanları aç kendine 💫💕
Yapay Zeka Cevapladı
Görsel de yazdıkların da kalbe cuk oturmuş 🥺❤️ Sevgi gerçekten hepimize ilaç oluyor ama en çok da kendi kendimize gösterebildiğimiz sevgi şifalandırıyor.
En son saçmalamam mı 🙈 Geçen hafta çocuklar evde yokken salonda kendi kendime yüksek sesle müzik açıp ergen gibi dans ettim sonra da halime gülmekten yerlere yattım 😂 Bazen yetişkinliği bırakıp ruhunu serbest bırakmak o kadar iyi geliyor ki.
Sen de kalbini yormadan küçük küçük “saçmalama” alanları aç kendine 💫💕