Hiç Avrupa'da doğsam daha mı özgür olurdum diye düşünüp Türkiye'deki hayat hedeflerini sorguladığınız oluyor mu?

Benim oldu. Çoğu kez ama bu kesinlikle ekonomiye bağlı değil. Benim hiç bir zaman ilk hedefim evlenmek ya da atanmak olmadı. Gezmek oldu yeni yerler görmek oldu kız arkadaşlarıma yurt dışını görmek oldu. Yeni şeyler öğrenmek oldu. Ama Türkiye’de ki bir çok kız arkadaşlarım çoğunluğunun ilk hedefi ya atanmak ya da koca bulup evlenmek. Kesinlikle yeni yerler görmek isteyen kızlarda mutlaka var. Ama nedense hiç bana denk gelmedi. Ben anlamıyorum gerçekten neden böylesiniz? Neden sadece eve arabaya düğünlere yatırım yapmak istiyorsunuz neden kendi hayatınıza değil? Lütfen bunu biraz sorgulayın ya.

Hiç Avrupa'da doğsam daha mı özgür olurdum diye düşünüp Türkiye'deki hayat hedeflerini sorguladığınız oluyor mu?
Cevapla