Cumanın hayrı ve bereketi üzerimize olsun 🤲🏻🥰 olgun olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Olgunluk, hayata eskisi gibi bakamamak değil;
artık daha derinden görebilmektir.
Zamanla öğrenirsin:
Bazı kapılar açılmayacak,
bazı sorular cevapsız kalacak,
bazı insanlar seni hiç anlamayacak.
Ve sen, bunları kabullenmeyi öğreneceksin.
Çünkü olgunluk, eksik kalan şeylerin de hayatın bir parçası olduğunu bilmektir.
Bazen en büyük gücün vazgeçebilmek olduğunu anlarsın.
Haklı olsan bile susmanın,
daha büyük bir bilgelik gerektirdiğini fark edersin.
Artık her şeyin savaşmaya değer olmadığını,
bazen sadece yürüyüp gitmenin de bir kazanç olduğunu bilirsin.
Çünkü olgunluk, ağır yükleri taşımaktan değil;
gereksiz yükleri bırakmaktan geçer. Alıntı

Tüm yüklerimizden kurtulduğumuz bir gün olsun 🤲🏻 🥰 ❤️
Cumanın hayrı ve bereketi üzerimize olsun 🤲🏻🥰 olgun olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Cumanın hayrı ve bereketi üzerimize olsun 🤲🏻🥰 olgun olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Cevapla