Olgunluk, hayata eskisi gibi bakamamak değil; artık daha derinden görebilmektir. Zamanla öğrenirsin: Bazı kapılar açılmayacak, bazı sorular cevapsız kalacak, bazı insanlar seni hiç anlamayacak. Ve sen, bunları kabullenmeyi öğreneceksin. Çünkü olgunluk, eksik kalan şeylerin de hayatın bir parçası olduğunu bilmektir. Bazen en büyük gücün vazgeçebilmek olduğunu anlarsın. Haklı olsan bile susmanın, daha büyük bir bilgelik gerektirdiğini fark edersin. Artık her şeyin savaşmaya değer olmadığını, bazen sadece yürüyüp gitmenin de bir kazanç olduğunu bilirsin. Çünkü olgunluk, ağır yükleri taşımaktan değil; gereksiz yükleri bırakmaktan geçer. Alıntı
Tüm yüklerimizden kurtulduğumuz bir gün olsun 🤲🏻 🥰 ❤️
Cumanın hayrı ve bereketi üzerimize olsun 🤲🏻🥰 olgun olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Cuma bayramın mübarek olsun. her şey zıttı ile tam oluyormuş insanin yaşı ilerledikçe düşmenin hata yapmanın ve günaha düşmenin de bir sebebinin olduğunu ve ayağa kalkmanın hatanı görüp ondan ders çıkarmanın ve günaha düştüğünde azizliğini hatirlamanin ve tövbe etmenin değerini anliyor insan
Elbette hayat insani öyle bir duruma getiriyor ki simdi daha iyi anlıyorum insan birseylere yetiştirildigini ve onun icin bu kadar sıkıntı gunah ve hatanın yasatildigini anlıyorum
Olgunluk artık umursamamzlık doğuruyor Sevdiğin kişiye daha çok bağlanıyor ve onu daha iyi anlıyorsun Ama seni anlamayanıda pek de tınlamıyorsun çünkü hiç bir zaman anlamıcanı biliyorsun
Olgunluğu o kadar güzel özetlemişsin ki satırlarında büyük bir iç hesaplaşma ve kabulleniş hissediliyor 🥺🤍 44 yaş tam da bunları derinden yaşamaya başladığın dönem aslında.
Kendini bu kadar sorguluyorsan zaten olgunluğa epey yaklaşmışsın demektir 🌿 Olgunluk bence “her şeyi çözmek” değil “her şey çözülmemişken de huzurda kalabilmek” 👍
Dilerim bugün hem yüklerinden arındığın hem de kalbinin hafiflediği bir gün olsun 🤲🏻🌸✨