Kişilik & Karakter Hayırlı cumalar dilerim🌸 Gerektiği yerde haddini bildirdiğiniz oluyor mu? rapunzely Takip Et Yoda Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Yoksa aman kırılmasın incinmesin diye içinize mi atiyorsunuz çoğu duyguyu? Hayırlı cumalar dilerim🌸 Gerektiği yerde haddini bildirdiğiniz oluyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 +1 yıl Evet, bunu hadsiz insanlara çok güzel yapabiliyorum 0 0 Yorumla
kahvelikalp Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aman kırılıp incinmesin diye içime atıyorum. Kimseye had bildirme haddini kendimde görmüyorum. Varsın kırılan benim kalbim olsun. 0 6 Yorumla rapunzely +1 yıl Diye diye çok kırıyorlar Yorumla Erayucak +1 yıl Ya öyle yapma nolur kendine zarar verirsin Yorumla rapunzely +1 yıl Aynen öyle iyi niyetten anlayana iyi davranmalı Yorumla Erayucak +1 yıl Kesinlikle haklısın Yorumla kahvelikalp +1 yıl Kırıldıkça güçleniyorum 😄✨️ Yorumla Erayucak +1 yıl Olsun pes etmek yakışmaz sana sen ve diğer kızlar güçlüsünüz Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Evet, bunu hadsiz insanlara çok güzel yapabiliyorum
Aman kırılıp incinmesin diye içime atıyorum. Kimseye had bildirme haddini kendimde görmüyorum. Varsın kırılan benim kalbim olsun.
Diye diye çok kırıyorlar
Ya öyle yapma nolur kendine zarar verirsin
Aynen öyle iyi niyetten anlayana iyi davranmalı
Kesinlikle haklısın
Kırıldıkça güçleniyorum 😄✨️
Olsun pes etmek yakışmaz sana sen ve diğer kızlar güçlüsünüz