Aile apartmanında kısıtlanan bir evlilikte çalışmak ve boşanmak mı, sabredip evliliği kurtarmak mı daha mantıklı olur?

Arkadaşlar ben 5 aydır evliyim ve sevip evlendim hani ailem karşı çıktı olmaz dedi çünkü karşı taraf dayım ve yengem annemle babamda tanıdığı içinn olmaz dedi bak sen okumuş birisin çalışmak istersin gezmek istersin şuanki hayatını evlendiğinde ararsın olmaz dediler bende istedim diye verdiler. asık olma gibi bi durum yok ama eşim bana Allah nazarlardan saklasın çok aşık ve biz aile apartmanında oturuyoruz yeme içme bir akşam herkes kendi evinde kaynanam da çalışıyor ve ben evde tek kalıyorum ve sıkılıyorum oda geldiği zaman hep ruh hali değişik ve genç bi kaynana yani yaşlı değil yani böyle emir verir gibi konuşup kendini üstte görüyor

bende evliliğimde mutlu değilim kendimi mutlu da hissetmiyorum olmuyo napmam lazım bilmiyorum lütfen yargılsyıp cvp vermeyin ni abi abla gibi yaklaşın çalışmak istiyorum Şu an olmaz diyorlar ne desem hayır ne desem Şu an uygun değil tek dışarı çıkamıyorum 5 aydır 4 kere falan çıkmışım belkide mutlu olamıyorum ayrılıp daha mutsuz olurum eşimin ahını almaktan korkuyorum

Aile apartmanında kısıtlanan bir evlilikte çalışmak ve boşanmak mı, sabredip evliliği kurtarmak mı daha mantıklı olur?
Cevapla