Arkadaşlar ben 5 aydır evliyim ve sevip evlendim hani ailem karşı çıktı olmaz dedi çünkü karşı taraf dayım ve yengem annemle babamda tanıdığı içinn olmaz dedi bak sen okumuş birisin çalışmak istersin gezmek istersin şuanki hayatını evlendiğinde ararsın olmaz dediler bende istedim diye verdiler. asık olma gibi bi durum yok ama eşim bana Allah nazarlardan saklasın çok aşık ve biz aile apartmanında oturuyoruz yeme içme bir akşam herkes kendi evinde kaynanam da çalışıyor ve ben evde tek kalıyorum ve sıkılıyorum oda geldiği zaman hep ruh hali değişik ve genç bi kaynana yani yaşlı değil yani böyle emir verir gibi konuşup kendini üstte görüyor
bende evliliğimde mutlu değilim kendimi mutlu da hissetmiyorum olmuyo napmam lazım bilmiyorum lütfen yargılsyıp cvp vermeyin ni abi abla gibi yaklaşın çalışmak istiyorum Şu an olmaz diyorlar ne desem hayır ne desem Şu an uygun değil tek dışarı çıkamıyorum 5 aydır 4 kere falan çıkmışım belkide mutlu olamıyorum ayrılıp daha mutsuz olurum eşimin ahını almaktan korkuyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer