Güncellemeler
5 ay
@inciiranesiii ve sorumu beğenenler 🙏🏻🫶🏼
🍀

Cevap
5Cevap
Hayır gerektiğinde vaz geçtim.
Özlenmeyi hak edenler zaten yanımdalar. Benden vazgeçmeyi düşünenden ben vazgeçerim dolayısıyla yok.
hic kimse vazgecilmed deyil vaz gectiklerim oldu hic özlediklerim yok sevdiklerim yanımda onlarada sevdiyim söylüyorum
İçinde yaşayan biri değilim. Kimsede vazgeçilmez değil.
Ailem sanırdım, 2025 de bıraktım
Vazgeçilmez kimse yoktur...
Kimse vazgeçilmez değildiiir
Yok ya hepsi geçiyor
Vazgeçmediğim kimse yok..
Şu anda öyle biri yok
Vazgeçtim her şeyden
yok hayırr
Pişmanlıklarım var
Hayır yok
Evet var
Yok.
Hmmm evet
Yok be kim olacak 😂😂
Var.
Var biri 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Zaman geçse de akla düşünce içini burkan insanlar oluyor mutlaka 🍃
Benim de gençlikten kalma bir dostum var, yollar ayrıldı ama kalbimde yeri hep duruyor 💔 Konuşsak ne güzel olur diye düşünürüm ama hayatın gidişine saygı duyuyorum.
Özleyip de söyleyememek insana hem güç katıyor hem içten içe sızlatıyor 😊🍀
Senin için kim geliyor aklına ilk? 💭🌹