Kadınların seçici olması neden eleştiriliyor?

Kendimize uygun birini istesek bile laf ediyorlar , kötüde olsa biriyle evlenmemizi özellikle 30 yaşından sonra birini beğenmeyelim hemen hakarete kadar eleştiriyorlar. Okumuş kadından bile okumamış erkeği almasını bekliyorlar ya da çalışan kadından bile herşeyle ilgilenmesini kocasına laf söylememelerini bekliyorlar. Manyak mıyız bizde böyle tiplerle olalım evlenmeyincede evde kaldın kimse almaz seni diyorlar. Sanki biz kuyruk oluyorduk millete. Birde 30 yaşına kadar evlenmemiş her kadına partilemişsin herkesle olmuşsun diyenler var onlar tam aptallar

Kadınların seçici olması neden eleştiriliyor?
Cevapla