Annemden utanıyorum, hareketlerini kezbanlık ve görgüsüzlük gibi görünce ne yapmalıyım?

annemden utanıyorum ve duyguyu nasıl normale çevirebilirim ben de kendimi eleştiriyorum o senin annen ama bilmiyorum. Mesela bir yere gidiyoruz sacma sapan kezban gibi haraketler yapıyor kendim hep önem veririm bir yerde üsluba konuşmaya falan annem batılı yurt dısına defalarca cıkmıs ama insanın icinde varsa varos kezbanlık yapacak bir şey yok sanırsın ben elizabeth taylor falanım diceksiniz ama benim yapım böyle ben önemsiyorum haraketlere konusmaya bugun yemek yiyoruz birden yanında calışan eleman kürt diye kürt aksanı yaptı herkes dönüp baktı rezil olmuş gibi hissettim ben böyle şeylere gelemiyorum yapamıyorum bilmiyorum sorun bende mi bilmiyorum ama herkesin yapısı farklı olabilir bence ben köylüleri sevmiyorum insancılıgını degil diceksiniz köylü bile senden daha merhametli ama benim hayat stilime uymuyor tekçe her insan güzel ve iyi biridir icimde ki bu duyguları be düşünceleri kırmayı cok denedim ama asla başaramıyorum…

Annemden utanıyorum, hareketlerini kezbanlık ve görgüsüzlük gibi görünce ne yapmalıyım?
Cevapla