Kardeşimin nefes alıp verişinden bile rahatsız oluyorum?

Aynı odada kalıyoruz nefret ediyorum. Berbat bir insan herkes Gibi o da berbat bir mahluk. Herkes üstüme oynadı herkes! Or s pu çocukları sevmiyorum kimseyi! Beni olduğum gibi kabuk etmeyen herkese aha kapı aha da sapı! Hiçkşmseden haz etmiyorum sadece huzurumun peşindeyim. İnşallah bu sene istediğim üniyi kazanırım da yok olup giderim bu or pu yerden. Bir insan bu kadar mı nefret dolu olur? Evet! Benden sır saklayan herkese bu kadar nefret evet! Hiçbirini sevmiyorum. Nefret insanlar. Bana korkunç bir acı yaşattılar. Senelerdir psikolojim bozuk bu şeref yoksunu insanlar yüzünden. Nefret ediyorum! Benden büyükler bile büyükler bile büyüklük yapamadı ya bana topunuzdan nefret ediyorum. Onlara karşı tavrımı ne zaman anlayacaklar sizce? Başardığımda.. Allahım inşallah nasip eder de başarırsam bu insanların suratına bakarsam beni 30 kişi sıksın. Asla muhatap bile almayacağım bana bu hiçbir yere varmayan korkunç duyguları veren herkesi muhatap almayacağım! Sizce haksız mıyım? Beni başarısız oldum diye tanıdığı güne utanan bir insana ben niye saygı duyayım! Or pular! Haklı değil miyim? Lütfen ya! Kimse arkamda değil!

Kardeşimin nefes alıp verişinden bile rahatsız oluyorum?
Cevapla