AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
Hiç bisey olmaz olucak şey koluna yaptırırsan ve dikkat çekici bisey olursa yazın herkes kısa kollu gömlek giyer sen kışlık gömlekle pişersin başka bisey olmaz
dostum direk geri hizmet yaparlar ama o geri hizmet de ne kadar sıkıntılı madde bağımlısı varsa oraya atarlar hiç dövme yaptırma asker den geldikten sonra yaptırırsın
yo sorun olmaz en fazla rdm olursun silah vermezler eline.
artık olmuyor eskisi gibi değil
faç olayına takıklar
Sana ait olmayan cihâzata, vucuda.. Nasıl oluyorda dövme yaptırabiliyorsun
yaw şimdi 18 bin lira verip gitmiyorsun olup bitiyor beklersin sende eskidendi o şimdi okaadr sorun olmaz
En fazla ne yapabilirlee ki senin vucudun senin kararin sonucta
en fazla rdm ye ayırırlar askerde mutfakta takılırsın ve psikolojik destek alırsın... olacak olan bu
Psikolojik destek ne alakaa ki?
@deniztam35 etiketleyelim de gorup cevaplasin
özgüven eksikliği ve benzeri saçma şeyler :D
bence gereksiz ama jilet atanları sağlam mikiyolar :)
Bak ya -4 almisim :-D jilet. Tamam psikolojik sorunda dovme degil bence @deniztam35
bencede değilde onlarca öyle :)
olur tabi yaptırma karanlık bir odaya kapatıp eşeği suya gönderip eşek gelene kadar dövüyolar :)) bişi olmuyor sıkıntı olmaz ;)
kısa dönemsen olmaz ama böyle şeylere takılıp seninle uğraşacak asker ve rütbelilerle karşılaşabilirsin
Komando olmycaksan sorun etmezler. Bende bişey yoktu elemelerden de geçtim. Sıkıntı olmadı. Yaptık geldik. Jandarma olarak yaparsın.
Onbaşı, Çavuş olmakta sıkıntı çıkarıyorlardı şu an nasıldır bilmiyorum. Onun dışında bir sıkıntı çıkmaz.
ilgi çekici şeyler yaptırırsan komutanların merak bile eder. Ama koluna jilet falan atıp da askere gitmeyi planlama
Sorun olmaz..
Yok doğuya gönderiyorlar falan diyenlerde tam 1 salak : )
Bilende biLmeyende yazıyor.
Babamın taburda askerin tekinin sırtı full dövmeliydi t shortle falan dolandıkları sırada görmustum
Babama sordum az önce fark ettigimiz zaman en kötü yere sürüyoruz işe yaramaz adamlar onlar dedi
Yani hala var boyle filmler
Film değil gerçek :)
Bende bedelli yaparim :)
bizim orda erounmanlar esrar kesler facalilat ve en kucyk dovmesi olanlar ayni kovusta kaliyordu nobet tuturmuyolardi onlara sabahlari deli gibi kaldirim dosuyolardu:)
kuzenimin vücudunun %50 si dövme dolu hiç sorun yaşamadı 12 ay boyunca.
dövemsi olmayan asker görsem onu çavuş yaparım be hiç sorun olmaz herkes dövmeliydi ben askerdeyken
bişey olmaz. ama cins bir komutan varsa iki de bir laf söyler görünen bir yerdeyse
bende 3 tane var ÖZEL KUVVETLER KOMUTANLIĞINDA yaptım SORUN OLMUYOR KARDEŞİM
Dovmenin nasil yapildigina baglim serserilerin yaptigi gibiyse kan alirlar..
dövme hayat boyu sorun cıkarabılr. dövme geçici bir hevestir geçicisini yaptır hevesini al
bir sorun olmuyor.
sadece tutanaklara geçiyorlar :)
Askerdeki psikopatlar yaparlar genelde izin verirler onlara sıkıntı çıkartmazlar..
Sana gelince çok sorun olmaz..
yaptırmadıysan askerden sonra yap bence pek sevmezler ama çokta takmazlar bizim tabur komutanın şöförü hep dövmeliydi
Kesinlikle bir sorun olur dövme çizik vücut problemler olanlar ayrılıyor tavsiyem askerlik bitince yaptir
olmaz yaptır havan olur seni soyup dövmen var mı diye bakarlar sonra niçin yaptırdığını sorarlar sende söylersin. asker ocağında tarz olursun
Yaptırma, direk jandarma oluyosun bide dövme cok büyükse RDM oluyosun, silah bile vermiyolar, dışlanırsın acemi birliğinde.
Yok olmaz askerlik yaptım çok dövmeli gördüm sadece subay olamazsın o kadar
Bize on basilikta yeter ya :)
Hayırlısı be kardeş
O eskidenmiş hiç birşey olmuyor ben ordu evinde yaptım garson olarak hem paramı cıkartıyodum hemde yoluma bakıyodum hemde sivil geziyodum :)
Etrafımdaki bikaç kişiye sordum eskidendi onlar artık birşey demiyorlar falan diye cevaplar aldım hep baya soruşturdum genel cevap bu yani. Ben yaptırıcam şahsen :)
gittiğin yere ve komutanına bağlı
eğer adam değişik bir tipse elinden geldiği kadar sana zorluk çıkarır
arkadaşımın komutanı vardı bir de adamda 12 tane dövme varmış ve çok sıcak bakmış falan
bilader seni psikopatların arasına alıyorlar ve askerliğin sorunlu geçer !!
Direk rdm oluyorsun nobet yok silah yok yan gel yat..
Babam teğmen RDM anı ruh hastası piskopat açıkcası deli damgası yiosun
dövmeliler sıkıntılı dostum.. ayak işi yaptırırlar genelde
2. planda oluyosun boktan işlere veriyolar facali olanları da öyle yerine göre de degisisir tabi
normal askerlik yapaarsın bir şey olmaz efendiysen efendisindir
Sorun yok sadece rdm oluyorsun yani duygusal pisikolojik sorunlari olan bir snf oluyonuz silah yasak ama
Kardesim askerlikte olmasa bile geregi var mi? Kaliteli bir yere yaptirmadiktan sonra hastalik kapman an meselesi
Bizim zamanda rdm ye Ayırıyorlardı. şu an bilmiyorum. Rdm olsada boşver en fazla bulaşık yikarsin😃
aynen moruk bende yaptırcam ya askerden korkuyom ve tattocu bulamadım
Hic bir sikinti olmadi benim yaptigim yerde. Tabi yerine gore degisir mi bilemem.
bir b*k olmaz aksine ruhsal tedavi adı altında yata yata bıtırırsın askerlıgı silahta vermezler
Dövmeye kizarlar mi bilemem ama seni dovmeye doyamazlar haco :-D
Pisikopatlar İt Kopuklar Façacılar Koğuşuna Atarlar...
dövmelileri pek adam yerine koymuyolar delı gozuyle bakıyolar
Oluyor birliğine göre değişir ayiriyorlar bazi askeriyelerde
rdm olursun en dandik yerlere gönderirler meslekçi olamassın şöför olamassın
Ben erzurumda yaptım sorun olmuyor. Sadece psikolojik rahatsızlığın varmış muamelesi görüyorsun.
Seni psikolojik sorunları var diye rdm ye ayırırlar kendini cüzzamlı gibi hissedersin
Artık işler eskisi gibi gitmiyor. eskiden dövmeliler façalılar bir yere falan konulurmuş bunlar geride kaldı kafana takma
Komando olmak istiosan yaptirmani tavsiye etmem. askerlikte sorun olmaz. Komtanlarin on yargili dawrana bilirler ama ;)
Len ne dövmeliler var adam gidiyor geliyor askerde kime ne dövmesinden sıkıntı yko.
Olmaz arkadasim. bizim orda vardi dovmeli sorun yok
askerdede dövme olayı çoktur merak etme. bu dövme ama gelişigüzel yerlere yapılır :)
kesinlikle oluyor psikopatların yanına veriyolar kuzenımden biliyorum
Ben muayene oldum kasımda askerim hiç bir b*k olmuyo rahat ol :D
ergenliğinde kendine jilet atan manyaklarla, esrarkeşlerle filan aynı bölüğe koyarlar. bence bekle.
bir hata yapmıştır belki adamlar , sorunlardan dertlerden dolayı sonradan pişman olmuştur ama.. Manyak , esrarkeş falan ağır ithamlar :D
Bence askerden sonra yaptır. Farklılık askerde iyi değildir, hele ki muhafazakar üstlerin varsa.
En fazla rdm yaparlar başka bişey olmaz takma kafana